    Subject: Re: Czy tym zdalnie mogę włączyć komputer?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>
    Date: Sat, 25 Apr 2020 02:09:52 +0200

    W dniu 24.04.2020 o 23:52, r...@k...pl pisze:
    > A nie da się tego jakąś przetwornicą?
    > https://pl.aliexpress.com/item/4000163269415.html

    Dać to się da wszystko, jak się uprzesz to i elektrownie jądrową
    zmajstrujesz by te przekaźniki zasilić, pytanie tylko jaki w tym jest sens?
    Musisz pociąć kable w komputerze by się do zasilania i płyty głównej
    podpiąć, dać przetwornicę, jakoś to wszystko w obudowie PC zainstalować
    itd...
    Jak chcesz możesz się bawić, ja też lubię czasem coś bez większego sensu
    zmajstrować.
    To sterowanie co pokazałeś się nada, przetwornica też, sama idea też
    powinna zadziałać.

    --
    AWa.