  • 21. Data: 2009-10-04 09:58:17
    Temat: Re: Czy tu można pytać o wybór telefonu? :>
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:12:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Telefony sobie kiepsko radza z nawigacja w samochodzie.

    Ja bym nawet dodał, że ledwo dają radę dzwonić.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 22. Data: 2009-10-04 10:00:38
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 14:57:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ostrzegam przed innymi systemami, gdzie wybor ograniczony.

    Pod WM wybór ograniczony do AM.
    Ale brednie człowieku piszesz to głowa boli.

  • 23. Data: 2009-10-04 13:42:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 12:00:38 +0200, Błażej napisał(a):

    > Pod WM wybór ograniczony do AM.

    Nie znam dobrze tematu nawigacji w telefonach, ale wiem na pewno, ze
    jest TomTom przeznaczony dla komórek i wiem również, ze ma bardzo dobre
    pokrycie Polski, włącznie z numerami domów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2009-10-04 13:50:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 15:42:35 +0200, Chris napisał(a):

    > jest TomTom przeznaczony dla komórek i wiem również, ze ma bardzo dobre
    > pokrycie Polski, włącznie z numerami domów.

    Komórek z Windows Mobile tylko i wyłącznie.
    I z tymi numerami domów nie jest az tak różowo, bo często są liczone
    proporcjonalnie do długości ulicy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2009-10-04 14:05:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 14:50:01 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Komórek z Windows Mobile tylko i wyłącznie.

    Właśnie o WM chodziło w moim poście.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2009-10-04 18:26:41
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    > Nie znam dobrze tematu nawigacji w telefonach, ale wiem na pewno, ze
    > jest TomTom przeznaczony dla komórek i wiem również, ze ma bardzo dobre
    > pokrycie Polski, włącznie z numerami domów.

    Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Nie szkodzi.
    Wiem, że AM nie jest jedynym programem nawigacyjnym pod WM.

  • 27. Data: 2009-10-04 20:42:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Nie znam dobrze tematu nawigacji w telefonach, ale wiem na pewno, ze
    > jest TomTom przeznaczony dla komórek i wiem również, ze ma bardzo
    dobre
    > pokrycie Polski, włącznie z numerami domów.

    Acha, no to jednak masz racje ze nie znasz dobrze tematu nawigacji w
    telefonach :)

    Pozdrawiam, Leszek