  • Data: 2009-05-16 09:16:09
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "cdn" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Bledy automatu laczacego rozne ekspozycje. Nierownomierne kontrasty i
    > spore roznice w jasnosci tla (nieba) w miejscach gdzie lufy czolgow je
    > rozgraniczaja. Wyraznie to widac na zdjeciu 9 i 12 (zima_145 i zima_139).

    Troche mnie uspokoiles. Juz myslalem ze świat jest pełen takich obrazków
    tylko ja jakos nie moge na nie trafić. Ogólnie jestem jednak zwolennikiem
    ograniczenia cyfrowych fajerwerków do minimum, które moze okazac sie
    niezbedne tam, gdzie nalezy nieco podszlifowac kontrast czy ostrosc lub
    zdjąć niepożądaną purpurę. Dlatego zmiazdzyła mnie myśl, że to są normalne,
    bezingerencyjne foty. Co nie zmienia faktu, ze robią wrażenie.

    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4080
    (20090515) __________