  • Data: 2016-04-19 22:47:18
    Temat: Re: Czy to może grozić pożarem?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:9poqfu7l8ic2.dlg@badworm.pl...

    > Nie musi być włochaty dywan - wówczas możesz czuć się usprawiedliwiony,
    > bo nie słyszałeś nawet, gdzie z grubsza upadł. Gorzej, jak na podłodze
    > panele, słyszysz jak element spada ale potem poleci w jakąś szczelinę
    > (np. pod szafką) i szukaj go sobie w najlepsze :)

    Jeszcze fajniej, jeśli z grubsza widzisz, którędy leci, to sztucznie sobie
    rozpisując trajektorię i przez to, w korelacji z miejscem gdzie upadło,
    wyznaczasz niejsce, gdzie powinno się znajdować. Tymczasem nie tak rzadko
    znajduje się, o ile w ogóle, w zupełnie inną stronę, kompletnie bez
    uzasadnienia matematycznego, w postaci równości kątów padania i odbicia,
    albo fizycznie, z trzeciej zasady dynamiki.

    > A tak w ogóle, to ponoć kot jest dobrym łapaczem spadających elementów,
    > ale jak tu stwierdzono dawno temu, jego możliwości kończą się na 0805 ;)

    Myślisz o tym... kupka, sitko i przebieramy...? Jest film, gdzie piesek ma
    problemy z brzuchem, ale pan, pomnym że w piesku jest jakiś tajny scalak,
    idzie z nim w krzaki, biorąc torebkę z tworzywa. Po symfonii gazów, pruków i
    piardów, worek zostaje napełniony, a potem zlew, sitko i przebieranie
    zawartości...? Niestety, z powodu szumu informacyjnego nie znalazłem tego
    fragmentu.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu