  • 11. Data: 2011-10-08 19:40:13
    Temat: Re: Czy to ma sens? chyba nie...
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-07 22:17, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Może to celowo zrobił, żeby pieskowi w nocy ciemno nie było? :)

    Mi to rybka, mam sypialnie po drugiej stronie domu, a moje DWA pieski
    sasiad ma prawie centralnie na przeciwko swojej sypialni :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-10-08 23:52:07
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Mi to rybka, mam sypialnie po drugiej stronie domu, a moje DWA pieski
    > sasiad ma prawie centralnie na przeciwko swojej sypialni :)

    Ano widzisz - i o co się martwić? :)

    ===

    Srul winien był sąsiadowi Moszemu tysiąc dolary. Leży w łóżku z Salcie,
    wzdycha, Salcie się pyta:
    - Srul, czemu tak aj-waj wzdychasz?
    - A bo widzisz Salcie, ja jestem winien Moszemu tysiąc dolary i nie mam
    oddać.
    - Ja to zaraz załatwię - rzecze Salcie.
    Otwiera okno i woła - Mosiek, Mosiek!
    Mosze otwiera swoje - Czegóż, Salcie?
    - Srul jest ci winien tysiąc dolary do dzisiaj?
    - Jest!
    - No, to on ci ich nie odda! - odkrzyknęła Salcie i zamknęła okno, zwracając
    się do Srula - Widzisz Srul? Teraz on ma problem, nie ty, śpij spokojnie!

    ===

    Skoro sąsiada stać na płacenie za "pusty" prąd, czyż można mu zabronić? :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 13. Data: 2011-10-09 20:28:08
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-09 01:52, Araneus Diadematus pisze:

    > Skoro sąsiada stać na płacenie za "pusty" prąd, czyż można mu zabronić? :)

    Ależ oczywiście, że nie ;) A i zlodzieje moze nie beda chcieli sie
    krecic w poblizu rozswietlajacych sie z nienacka budynkow ;P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 14. Data: 2011-10-10 05:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 22:28:08 +0200, venioo napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że nie ;)

    No jak to nie ? Sasiad sobie swieci bez potrzeby, a klimat sie ociepla :-)

    > A i zlodzieje moze nie beda chcieli sie
    > krecic w poblizu rozswietlajacych sie z nienacka budynkow ;P

    Ochroniarza niech zatrudni, to bedzie jednego potencjalnego zlodzieja mniej
    :-)

    J.