  • 141. Data: 2011-02-07 12:55:35
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Wiem. Są ludzie twardzi, którzy próbują wmawiać innym że jadąc do pracy będą
    > jechać czterdziestką czy pięćdziesiątką za obsyfioną ciężarówką przez
    > kilkanaście minut.. Siedząc na dupie przed monitorem ja w gębie też
    > potrafiłbym być mocny. Ale wyrosłem z tego. Dlatego ponownie: przepraszam, i
    > odczepże się już ode mnie.

    Nie, są ludzie rozsądni, którym korona z głowy nie spadnie, jak wyprzedzą
    minutę później.

  • 142. Data: 2011-02-07 12:59:46
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ".. Podobnie jak definiuje, gdzie można jechać 50 km/h, a gdzie 90."

    Rozumiem. Tylko że to nie ja pisałem. Cześć.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 143. Data: 2011-02-07 13:01:09
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    przepraszam, i

    > Nie, są ludzie rozsądni, którym korona z głowy nie spadnie, jak wyprzedzą
    > minutę później.

    ...bo minutę później jak się nie widzi samochodu bez świateł to znaczy że go
    tam nie ma. Jakby był to przez minutę by już nadjechał przecież.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 144. Data: 2011-02-07 13:04:24
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Rozumiem. Tylko że to nie ja pisałem. Cześć.

    Nie skąd.

    "No właśnie - I CO Z TEGO. Dlatego przez takich fiutów muszą uchwalić że
    trzeba non-stop, bo wtedy nie pozostawia to miejsca na interpretację
    przez palantów."

  • 145. Data: 2011-02-07 13:05:22
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > ....bo minutę później jak się nie widzi samochodu bez świateł to znaczy że go
    > tam nie ma. Jakby był to przez minutę by już nadjechał przecież.

    Co za kapuściany łeb. Ja p.....

  • 146. Data: 2011-02-07 13:10:36
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Co za kapuściany łeb. Ja p.....

    Dlatego przeprosiłem kolegę że w ogóle się z nim wdałem w jakąkolwiek
    rozmowę. Czy moglibyśmy zakończyć już tę niezwykle uprzejmą wymianę zdań?
    Byłbym zobowiązany.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 147. Data: 2011-02-07 13:11:06
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nie, nie daje.

    Niestety, jest gorzej niz myślałem.

  • 148. Data: 2011-02-07 13:15:21
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, jest gorzej niz myślałem.

    Sugerujesz, że dla rowerzysty wypadek przy prędkości 74 km/h jest mniej groźny
    niż dla kierowcy samochodu przy prędkości 120?

  • 149. Data: 2011-02-07 13:16:29
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Dlatego przeprosiłem kolegę że w ogóle się z nim wdałem w jakąkolwiek
    > rozmowę. Czy moglibyśmy zakończyć już tę niezwykle uprzejmą wymianę zdań?
    > Byłbym zobowiązany.

    Zakończymy, gdy ja to uznam za stosowne.

  • 150. Data: 2011-02-07 13:17:18
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nie przeceniaj się. To że tobie się coś wydaje, jeszcze o niczym nie
    > świadczy.
    > Jak widać kiepski z ciebie kierowca, jak dla ciebie światła w dzień to
    > bezpieczeństwo. Taka ciota drogowa.

    Kiedyś (w szkole podstawowej) też jak nie miałem argumentów
    to próbowałem obrażać.

    > "&#8222;Światło mijania&#8221; oznacza światło używane do oświetlenia
    > drogi z przodu
    > pojazdu, niepowodujące olśnienia ani dyskomfortu dla kierowców pojazdów
    > nadjeżdżających z przeciwka i dla innych użytkowników drogi."
    >
    > To co, wiesz już do czego służą światła?

    Chyba masz źle ustawione, jeżeli oślepiasz..
    Ja nie mam świateł "powodujących olśnienie".
    Masz kłopoty ze światłami lub/i ze wzrokiem

    Artur(m)