  • 131. Data: 2011-02-07 12:39:47
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    żytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iiolbu$ee6$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak się nie jest pewnym na 100%, nawet 101%, to się nie wyprzedza.

    Każdy kto wyprzedza jest pewien na 100% że się nie nadzieje na coś czego nie
    widzi.

    > W szkole może cię tego nie uczyli, jednak gdybyś był dobrym kierowcą, to
    byś
    > sam się tego nauczył.

    Przepraszam.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 132. Data: 2011-02-07 12:41:11
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    html

    > A jakiś komentarz? Nie zachowuj się jak typowy miłosnik PiS na
    > pręgierzu - link i spierdalam.

    Liczyłem na twoją inteligencje. Ale chyba sie przeliczyłem.
    No cóż, z imbecylami nie mam zamiaru dyskutowac.

  • 133. Data: 2011-02-07 12:43:43
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Każdy kto wyprzedza jest pewien na 100% że się nie nadzieje na coś czego nie
    > widzi.

    > byś
    >
    > Przepraszam.

    Chyba mi nie powiesz, że jadać za ciężarówką w deszcz widzisz wszystko na tyle
    dobrze, żeby byc pewnym, że z przeciwka nic nie jedzie?

  • 134. Data: 2011-02-07 12:44:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 11:41:11 +0000 (UTC), "Kamrat"
    <c...@g...pl> wrote:

    >Liczyłem na twoją inteligencje. Ale chyba sie przeliczyłem.

    Sam nie wykazujesz się nawet ksztą inteligencji.

    >No cóż, z imbecylami nie mam zamiaru dyskutowac.

    Widzisz, obnażasz właśnie swoją słabość i brak argumentów. Pa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 135. Data: 2011-02-07 12:44:55
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Powiem Ci tak po męsku: spierdalaj.

    Widzę, że nie dotarła.
    Ale "młodym, wykształconym, z wielkiego miasta" to by się chciało być? Tylko z
    czym do ludzi.

  • 136. Data: 2011-02-07 12:46:33
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Sam nie wykazujesz się nawet ksztą inteligencji.

    > Widzisz, obnażasz właśnie swoją słabość i brak argumentów. Pa.

    Ksztą - i wszystko jasne - ty "młody, wykształcony, z wielkiego miasta".
    Tylko nie wyskakuj, że masz dysleksję.

  • 137. Data: 2011-02-07 12:49:29
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    No i jak tam będzie z odpowiedzią na pytanie: No właśnie - I CO Z TEGO?

    Nie udawaj, że nie widzisz. Tak, do ciebie mówię!

  • 138. Data: 2011-02-07 12:51:21
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba mi nie powiesz, że jadać za ciężarówką w deszcz widzisz wszystko na
    tyle
    > dobrze, żeby byc pewnym, że z przeciwka nic nie jedzie?

    Wiem. Są ludzie twardzi, którzy próbują wmawiać innym że jadąc do pracy będą
    jechać czterdziestką czy pięćdziesiątką za obsyfioną ciężarówką przez
    kilkanaście minut.. Siedząc na dupie przed monitorem ja w gębie też
    potrafiłbym być mocny. Ale wyrosłem z tego. Dlatego ponownie: przepraszam, i
    odczepże się już ode mnie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 139. Data: 2011-02-07 12:52:02
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > No i jak tam będzie z odpowiedzią na pytanie: No właśnie - I CO Z TEGO?
    >
    > Nie udawaj, że nie widzisz. Tak, do ciebie mówię!

    Ale co z czego?

    Czemu ja jestem dla ciebie taki dobry..?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 140. Data: 2011-02-07 12:54:24
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Ale co z czego?

    ".. Podobnie jak definiuje, gdzie można jechać 50 km/h, a gdzie 90."