  • 1. Data: 2011-02-05 20:04:24
    Temat: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: " Kamrat" <c...@N...gazeta.pl>

    Żeby tylko się udało.

    http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewsk
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

  • 2. Data: 2011-02-05 20:22:29
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: " guidonn" <g...@g...pl>

    Jest szansa. Czytałeś?
    22,Swiatla_mijania_do_TK____Bo_zarabiaja_na_tym_Rosj
    anie_.html

  • 3. Data: 2011-02-05 20:32:28
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 20:04, Kamrat pisze:
    > Żeby tylko się udało.
    >
    > http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewsk
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci
    Co się ma udać-wzrost poparcia dla Pisu, aż tak źle już u nich? Jesteś z
    PiSu, czy tylko jesteś z tych co im światłą przeszkadzają i samochody
    palą jak smoki przez włączenie świateł, a żarówki przepalają się raz na
    tydzień? :-)
    Nasze kochane "pOSŁY" z wiejskiej zajęli by się czymś pożytecznym a nie
    pierdołami
    I znowu się zacznie kilometrowy wątek o światłach i nic nowego z niego
    nie wyniknie -pojawi się tylko kilka odgrzewanych kotletów i pyskówek, ech.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-02-05 20:41:09
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Co się ma udać? Zniesienie tego syfu oczywiście.
    Nie, nie jestem z Pisu, ale ich popieram i jak to zniosą to nawet na nich
    zagłosuję. Może nie mają pomysłu na rządzenie, ale przynajmniej nie są
    łapówkarzami

  • 5. Data: 2011-02-05 20:41:55
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 20:04, Kamrat pisze:
    > Żeby tylko się udało.

    Eee tam, nawet jeżeli TK jakimś cudem uzna, że nakaz jest
    niekonstytucyjny, to jeszcze nie będzie oznaczało zakazu jazdy na
    światłach...

    I jak chcesz mnie zmusić, żebym je wyłączył :P

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 6. Data: 2011-02-05 20:41:56
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Super! Społeczeństwo chyba mądrzeje. 81% przeciw absurdalnemu świeceniu w
    zderzak. Brawo!

  • 7. Data: 2011-02-05 20:44:54
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 20:41, Kamrat pisze:
> [...]
    > Nie, nie jestem z Pisu, ale ich popieram i jak to zniosą to nawet na nich
    > zagłosuję. Może nie mają pomysłu na rządzenie, ale przynajmniej nie są

    A mnie to nie bardzo interesuje, czy światłą będą obowiązkowe 24h/dobę
    czy nie bo już przed tym obowiązkiem jeździłem poza miastem zawsze a w
    mieście w 70% na światłach. Teraz są światła diodowe do jazdy dziennej
    wiec tym bardziej nie ma problemu.
    ps. nie uda się tego cofnąć, gdyż w całej UE będą niebawem obowiązkowe i
    będą montowane seryjnie światłą do jazdy dziennej w nowych autach
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-02-05 20:46:07
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-05 20:04, Kamrat pisze:
    > Żeby tylko się udało.
    >
    > http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewsk
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

    Typowy strzał w stopę...
    Brak nakazu używania świateł spowoduje szybką eliminację wyborców tej
    partii...
    Tonący brzytwy się chwyta (makabryczny widok...).

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2011-02-05 20:46:52
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 20:41, Marcin Kiciński pisze:

    > Eee tam, nawet jeżeli TK jakimś cudem uzna, że nakaz jest
    > niekonstytucyjny, to jeszcze nie będzie oznaczało zakazu jazdy na
    > światłach...
    >
    > I jak chcesz mnie zmusić, żebym je wyłączył :P

    No Marcin jak to jak? Powybija nam światła lub je zamaluje, ewentualnie
    miśki będą karać mandatami za jazdę na światłąch - "Polska to piękny
    kraj, kraj Zuluguli" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2011-02-05 20:55:44
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ps. nie uda się tego cofnąć, gdyż w całej UE będą niebawem obowiązkowe i
    > będą montowane seryjnie światłą do jazdy dziennej w nowych autach
    > pozdrawiam

    1. Według ciebie światła mijania używane w dzień to to samo co światła do
    jazdy dziennej?
    2. Od kiedy będą niby obowiązkowe we wszystkich nowych autach?