-
Data: 2011-02-09 16:20:15
Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-02-09 15:47, J.F. pisze:
> On Wed, 09 Feb 2011 15:32:45 +0100, Arek wrote:
>> W dniu 2011-02-09 14:59, J.F. pisze:
>>> A patrzyles na srednia temperature stycznia 2006 i stycznia 2007 ?
>>> Snieg na drogach duzo tlumaczy, aczkolwiek odwrotnie niz by sie w
>>> pierwszej mysli wydawalo.
>>
>> No dobra:
>> 2006, wrzesień - 4527
>> 2006, październik - 4588
>>
>> 2007, wrzesień - 4 517
>> 2007, październik - 4 603
>>
>> Nadal nie wiem, co spowodowało, że w 2006 po kilku miesiącach nastąpił
>> taki duży wzrost wypadków.
>
> Duzy ? powyzej rzeklbym znikome.
> Normalne fluktuacje statystyczne, trzeba usrednic po dluzszym okresie.
Początek roku ok 2,5k potem w okolicach 5k - czyli zmianę o prawie 100%
procentową nazywasz fluktuacjami statystycznymi?
>> Dlatego piszę, że porównywanie sum za cały rok jest zwykłą manipulacją.
>
> Dlatego ja dawalem wykresy od maja do wrzesnia.
Nadal to nie jest pełny obraz sytuacji, gubisz lokalny trend który
rozpoczął się w 2006. Coś co zmienia sytuację o 100% nie może być pominięte.
Druga sprawa, jak ktoś robi wykres nie prezentując liczb oraz źródła -
mówi wprost jakie są jego intencje:)
>>>>>> 2. wyeliminowanie pobocza na krajówkach i danie na zmianę 2+1
>>>>> Zartujesz. "Drogi zaufania" postawia na srodku barierke :-)
>>>> Chyba nie zrozumiałem.
>>>
>>> Pod haslem "Drogi zaufania" i "bezpieczna osemka" (teraz juz
>>> "bezpiecznych osiem drog") zlikwidujemy szerokie pobocza, zlikwidujemy
>>> mozliwosc wyprzedzania i zaraz ilosc wypadkow spadnie
>>
>> Chyba nie zrozumieliśmy się. Pisałem o eliminacji bezsensownego pobocza
>> i zrobienie z tego 3 pasów. Gdzie 2 są w jednym kierunku. Oczywiście co
>> parę kilometrów na zmianę.
>
> To jest twoj pomysl. A wprowadza sie jeszcze bezpieczniejszy, k*m* :-P
Wcale nie, takie rozwiązania stosuje się tam gdzie ludzie mają coś
pomiędzy uszami. Mi się on tylko spodobał.
>> Zgadza się, ilość wypadków spada, bo nie
>> musisz podczas wyprzedzania zjeżdżać na przeciwny pas. Po prostu, co
>> chwila masz 2 pasy i spokojnie wyprzedzasz wszystkie tiry i zawalidrogi.
>
> jak pojedziesz za zawalidroga 70, to wypadkow wcale nie bedzie :-P
Jak nie wsiądziesz w ogóle do samochodu to tym bardziej.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 16:38 J.F.
- 09.02.11 21:20 Mario
- 09.02.11 21:23 Mario
- 09.02.11 23:05 z
- 10.02.11 08:43 Artur\(m\)
- 10.02.11 10:00 Wojtek
- 10.02.11 10:38 Arek
- 10.02.11 10:40 Arek
- 10.02.11 11:37 Mario
- 10.02.11 12:31 Kamil
- 10.02.11 12:43 jerzu
- 10.02.11 13:16 Artur\(m\)
- 10.02.11 15:28 z
- 10.02.11 18:55 Mario
- 10.02.11 19:08 Mario
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=