  • Data: 2011-02-07 10:35:46
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iin23e$grv$1@inews.gazeta.pl...

    > W dzień każdy samochód jest oświetlony. Światłem słonecznym, dziennym.
    > Zaprzeczysz? A może udasz, że nie widzisz tego pytania?

    Trochę przypominasz mi "fotografa" który mówi "po co lampa błyskowa
    w pełnym słońcu, przecież Ania (ciocia, szwagier) jest świetnie oświetlona".
    Riposta jak "kulą w płot", żenada.

    Mało jeździłeś, lub jesteś nie spostrzegawczy (może dobrze widzisz, ale nie
    potrafisz kojarzyć faktów).
    Ja, jeździłem, jeżdżę i będę jeździł na światłach cały rok, bo potrafię
    kojarzyć
    fakty pomocne dla bezpieczeństwa.

    Głównym argumentem jest to, że przed obowiązkiem jeżdżenia na światłach,
    w dzień jak zaczynało prószyć śniegiem czy deszczem, trudno było zauważyć
    włączających światło bo "ja jeszcze dobrze widzę", na tej samej zasadzie
    możemy powiedzieć, ze nocą tez dobrze widzimy (bo tak jest w istocie
    możemy nocą jechać bez świateł, wystarczy Księżyc).

    Artur(m)