  • Data: 2011-02-06 18:40:10
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 17:32, Kamrat pisze:

    > Ponawiam pytanie: czy dyrektywa mówi coś o światłach mijania?
    > W jaki niby sposób komuś uratuję życie właczając światła? Możesz mi to
    > wytłumaczyć?
    Już Ci pisałem ale Ty jesteś oporny na przyswajanie wiedzy :-)
    A co do pytania - to np. jadąc przez las (niezależnie od pogody) dasz
    komuś szansę lub ją znacznie zwiększysz aby Cię zobaczył w porę i np.
    nie wymusił na Tobie pierszeństwa lub nie poszedł na czołówkę gdy Ty
    pojedziesz bez świateł ciemnym/szarym autem po zacienionej drodze lub
    też przeciwnie pojedziesz prostą drogą tyle, że ktoś pojedzie pod słońce
    itp. Takich sytuacji na drodze jest mnustwo. Ja tylko nadal nie rozumiem
    czemu ty nie chcesz być widoczny na drodze?
    Widać mało jeździsz i mało miałeś sytuacji podbramkowych nawet w
    słoneczny dzień. Możę i sobie uratujesz życie w ten sposób na drodze -
    obyś nie musiał sprawdzać.
    ps. mam dobry wzrok badany min. raz do roku, nie nosze okularów itp. -
    to na wypadek gdybyś mi zarzucił, że jestem stary i mam denka od jabola
    na nosie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde