  • Data: 2011-02-06 12:03:30
    Temat: Re: Czy ten dysk pójdzie na tej płycie.
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-05 21:41, Malcolm pisze:
    > Mam zamiar kupić dysk Samsung HD502HJ SpinPoint F3 SATA II i czy będzie on
    > poprawnie wykryty na mocno starej płycie ASUS P4P800 na chipsecie 865PE z
    > obsługą SATA I (czyli 150 MB/s, bez NCQ) tzn. czy dysk automatycznie
    > przełączy się w tryb SATA I?

    Samsung jako jedyny nie daje zworek do ograniczenia transferu. Kup WD
    lub Seagate - te na 100% maja zworki - sprawdzone organoleptycznie. Co
    do Samsunga - musialbys poprosic sprzedawce aby Ci przestawil go na Sata
    1 - da sie to zrobic programowo, ale dysk musi byc najpierw podpiwty pod
    plyte ze sata 2

    --
    the_foe