    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Sat, 23 May 2009 23:56:16 +0200

    On 2009-05-23 20:13:14 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > A jeśli się zdarza... nawet dysku zdaje się nie można wyciągnąć.

    Bzdura. Dyski i RAM są wymienne na poziomie juzka.

    > Kolega przerabiał serwis trzy razy z swoim makiem i się nasłuchałem.
    > Jedyna osoba którą znam z takim komputerem :)

    Znaczy straszny pechowiec.

    > Tzn. idę do sklepu i widzę pięć do dotknięcia.

    W wielu MediaMarktach są do obmacania.

    > Bo że wysyłkowo to wiem że można, ale kończy się to szlaczkami na ekranie.

    Że co?

    > Jak by na to nie patrzeć popularność apple nie jest taka jak reszty, a
    > w Polsce wręcz żadna.

    A co to ma do rzeczy w czasach internetu?

    > Gdy akurat musisz mieć konkretną aplikację to zaczyna się ból i niezbyt
    > wygodne wirtualizowanie. To jest ta zasadnicza

    Po pierwsze wirtualizowanie obecnie wcale nie jest aż tak niewygodne,
    po drugie ile masz tych "konkretnych aplikacji" i czy aby na pewno nie
    da się ich zastąpić?

    > Mylisz się jak myślisz, że w windzie jest gorzej. Jest tak samo, tylko
    > efekty inne.

    A to sorry, widać miałem do czynienia z jakąś zepsutą Wiśtą.

    > To o czym pisałem w maku ma tylko zmienioną animację - tak samo zabiera
    > ona czas. Jakkolwiek bajerancko to wygląda to jednak daje pewne
    > opóźnienie.

    Kurde, dalej nie mam pojęcia o co Ci chodzi. Jedyne animacje są przy
    otwieraniu okien z desktopu i przy zrzucaniu do/z docka. Obie zajmują
    nie wiem, z pół skundy?

    > Tak jak pisałem wyżej - pojawienie się okna w viście to pewna animacja,
    > śliczna, choć zamiast wyświetlić od razu okna musisz to zobaczyć jak
    > si,ę pojawia. Jak chcesz przełączać się szybko pomiędzy oknami to szlag
    > Cię trafia.

    Oj, weź Ty się jeszcze pobaw Jabolem i to niedłubanym, bo wygadujesz
    jakieś głupoty.

    de Fresz