    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Sat, 23 May 2009 20:13:14 +0200

    de Fresz wrote:
    > Szczęśliwie nie często zdarza się konieczność korzystania z niego. A mam
    > niezłe stadko sprzętu do obserwacji awaryjności.

    A jeśli się zdarza... nawet dysku zdaje się nie można wyciągnąć.
    Kolega przerabiał serwis trzy razy z swoim makiem i się nasłuchałem.
    Jedyna osoba którą znam z takim komputerem :)

    > Hę?

    Tzn. idę do sklepu i widzę pięć do dotknięcia. Bo że wysyłkowo to wiem że
    można, ale kończy się to szlaczkami na ekranie.

    > Tak było od zawsze. Zresztą jak porównasz z Sony czy Dellami w tej samej
    > specyfikacji, to nie ma aż takiego dramatu.

    Owszem, ale w takim dellu to dostaniesz trochę gwarancji i serwisu za to,
    bo wykanane lepiej to nie są z pewnością.

    > A to nie wiem, gdyż ponieważ modę i lans zawsze miałem w głębokim
    > poważaniu.

    I prawidłowo.

    > No właśnie kluczowa jest kwestia stosunku wad do zalet, a pod tym
    > względem OS X wypada IMHO rewelacyjnie.

    Jak by na to nie patrzeć popularność apple nie jest taka jak reszty, a w
    Polsce wręcz żadna. Gdy akurat musisz mieć konkretną aplikację to zaczyna
    się ból i niezbyt wygodne wirtualizowanie. To jest ta zasadnicza wada.

    > Mi totalne zwałki systemu przytrafiają się średnio raz na rok.

    Mi się przytrafiały rzadziej nawet bo przez dwa lata nie widziałem ani
    jednego zwisu, poza tym co było spowodowane ewidentnym uszkodzeniem sprzętu.

    > No to Maku dużo sobie nie powyłączasz bez ostrego grzebania. Zresztą nie
    > ma po co, wszystko śmiga, nie czuć ociążałości - to nie Winda.

    Mylisz się jak myślisz, że w windzie jest gorzej. Jest tak samo, tylko
    efekty inne.
    To o czym pisałem w maku ma tylko zmienioną animację - tak samo zabiera
    ona czas. Jakkolwiek bajerancko to wygląda to jednak daje pewne opóźnienie.

    > Heu?

    Tak jak pisałem wyżej - pojawienie się okna w viście to pewna animacja,
    śliczna, choć zamiast wyświetlić od razu okna musisz to zobaczyć jak si,ę
    pojawia. Jak chcesz przełączać się szybko pomiędzy oknami to szlag Cię
    trafia.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564