  • Date: Thu, 12 Apr 2012 21:53:34 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?

    W dniu 12.04.2012 21:09, Kuczu pisze:

    > Widze ze moje podejscie do skuterow strasznie boli wojownikow na
    > pierdzidlach z przekrokiem.

    ROTFL

    Raczej jest zabawne - jak każdego innego fundamentalistycznego oszołoma.

    Póki nie zaczniesz podkładać bomb czy napadać na "niewiernych" - twoje
    toczenie piany i wyraźnie widoczne kompleksy/fobie z seksualnym
    podtekstem będą mnie tylko bawić.

    A w kontekście pytania inicjującego wątek skutery są albo motorowerami
    albo motocyklami, podobnie jak kabriolety są albo wozami konnymi albo
    samochodami osobowymi i twoje tupanie nogami i powoływanie się na
    rozmiar twoich.... kół niczego nie zmieni.

    Jak ktoś nie ma nasrane w głowie, to się takimi duperelami jak przekroki
    czy wielkość kół nie będzie przejmował i będzie jeździł tym, co będzie
    dla niego z takich czy innych powodów najlepsze, a kwestia "motocykl czy
    nie motocykl" będzie go interesować tylko w zakresie obowiązujących
    przepisów.

    PS: sklasyfikuj klasycznego Zucha ;-> (Honda Cub, jeśli nie kojarzysz)