  • Data: 2012-04-12 22:23:59
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2012 22:05, Kuczu pisze:

    > Mnie akurat bawi kazda Twoja wypowiedz.

    Nie zdziwi mnie, jeśli śmiejesz się też do np. sera.

    > Akurat w kwestii "mania" nasrane w glowie jestes specjalista

    Och, specjalistą nie, ale mam szerokie zainteresowanie i temat
    psychopatologii też jest interesujący.

    > i daleko mi do Ciebie.

    Owszem, tylko dlatego, że ja nie mam nasrane w głowie - więc musiałbyś
    faktycznie przejść dłuuuga drogę czyszcząc tę swoją umysłową stajnię
    Augiasza przy pomocy jakiegoś dobrego psychiatry żeby dotrzeć do mnie.

    > To jest klasyczny Moped, tyle ze pozbawiony pedalow. Bo i takie cos
    > istnieje.

    Tak. Istnieją też ścigacze, które z punktu widzenia fanatycznych
    zwolenników "armatury" też nie są Prawdziwymi Motocyklami.