    From: Jan <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy sklep justcam4you to witryna złodziei?
    Date: Sat, 10 Oct 2009 21:20:51 +0200

    Jeszcze jedno, na koniec, o moich kontaktach
    z tą zaginioną witryną justcam4you. Napisałem
    do nich prośbę o warunki ubezpieczenia przesyłek.
    Odpisał mi człowiek o konkretnym imieniu i nazwisku.
    Podał szczegółowy adres, telefon i faks.
    Ale kwestię szczegółową poruszył węzłowato:
    Przesyłki są ubezpieczone.

    Ale nie dałem za wygraną i poprosiłem o szczegóły.
    Jaka firma, jakie warunki itp. Podałem też powód
    swojego zainteresowania: Opinia o ginięciu przesyłek,
    i to przed ich wjazdem do Polski. I trzy dni później
    witryna uległa unicestwieniu (?), a w każdym razie
    znikła z sieci.

    Dodam jeszcze, że się porozumiałem z rodakami
    z krajów pilniej strzeżonych, żeby może stamtąd
    popytali. Także i z Anglii, gdzie ta firma się
    mieściła. Ale nie zdążyli nawet spytać, bo już
    nie było kogo.

    Jan