  • Data: 2009-03-17 18:19:04
    Temat: Re: Czy sie oplaca wymienic aparat?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at pisze:
    > kazdemu sie wydaje ze jest jedynym ktory umie myslec.
    > a prawda jest taka , ze wszyscy jestesmy amatorami i nie ma sie cio
    > zgrywac na bardziej myslacego.

    Nie wszyscy.

    > Pokaz mi Twoje konto - a powiem Ci jak umiesz w zyciu myslec:-)

    Pokaż mi ile masz wolnego czasu na zabawę, a powiem ci jak umiesz w
    życiu myśleć.
    Ale to jest drugi stopień wtajemniczenia. Amerykański. My tu w Polsce na
    razie jesteśmy na pierwszym stopniu czyli głównie zapierdzielamy bez
    spoglądania na zegarek i patrzymy jak nam konto rośnie. Z tego konta
    będą zresztą miały pożytek dzieci, ewentualnie ładny marmur się kupi
    kiedyś i działeczkę w alei zasłużonych.
    Ale to ot.

    --
    pozdrawia Adam