  • Data: 2018-08-05 19:52:21
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-05 o 18:59, Budzik pisze:

    > No bardzo merytorycznie sie odniosłes do tego co powyzej wywnioskowałem.

    Bardzo, skoro masz rozum i z niego korzystasz to się nie zagapisz,
    nie zamyślisz tylko masz możliwość zrobienia tego co powinieneś.
    Jak rozumu braknie to zaczyna się kombinowanie: zagapił się,
    zaszokowało go tak ze nie zareagował, przysnął.

    > no i co to ma do rzeczy?
    > Czy to jakos implikuje ze jeszcze ci sie nie przydazy?

    Tak.
    Nie dowierzam ludziom więc nawet wjeżdżając na zielonym obserwuje
    co robią inni i czy któryś nie chce we mnie wjechać lub zajechać
    mi drogi. Co oznacza że się nie zamyślę.

    > ROTFL
    > Cham i do tego rznie głupa...

    To że jesteś chamem już zauważyłem, nie wiedziałem że rżniesz
    głupa, po prostu uznałem że taki jesteś.