  • Data: 2014-04-28 21:37:45
    Temat: Re: Czy regulować prąd dla ogniwa Peltiera?
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kasztelan <P...@g...com> wrote:

    > I właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. Dziękuję.

    http://www.hebeiltd.com.cn/peltier.datasheet/TEC1-12
    705.pdf
    http://www.thermonamic.com/TEC1-12705-English.PDF
    http://www.farnell.com/datasheets/301459.pdf

    > Poczytałem to :
    > http://elportal.pl/pdf/2003/edw_2003_02_s13.pdf
    > i dlatego pytałem o natężenie prądu. Ale w tym projekcie były użyte
    > ogniwa rosyjskiej produkcji więc może lepsze ale nie tak proste w
    > zastosowaniach.

    To wszystko prawda, ale w realu istnieją inne fizyczne ograniczenia i moduły
    TEC1 albo zostały zaprojektowane tak "nowocześnie", że więcej prądu nie
    wytrzymają albo prodecent zdefiniował Imax na szczycie mocy chłodzącej.