  • Data: 2010-09-24 11:02:31
    Temat: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-23 15:33, Filip KK pisze:

    > Mało to razy wymieniałem tarcze i klocki, gdzie klocek tarł tylko około 20% swojej
    powierzchni, tak już tarcza była dojechana? I uwierz mi, klocki były tak krzywo
    zjechany, że na oko pijane/trzeźwe lekko 1 cm było więcej na jednej krawędzi,
    względem drugiej...
    > I to nie w byle jakich autach!
    > A i zdarzało się też tak, że klocki w ogóle nie dotykały tarcz podczas hamowania,
    bo były dosłownie "zespawane". (Vw Passat)

    Być może, ale nie podejrzewam pytającego o bycie kretynem, bo tylko wtedy mógłby
    pytać co zrobić z takimi klockami.