-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
Date: Mon, 20 Sep 2010 14:13:22 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <i77j53$hmb$1@news.onet.pl>
References: <4c970c08$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <i77b2p$qei$2@news.onet.pl>
<4c9731b5$0$20997$65785112@news.neostrada.pl> <i77c4b$tqb$1@news.onet.pl>
<i77fqm$87v$1@news.onet.pl> <i77hgv$cu6$1@news.onet.pl>
<i77hpq$dn8$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1284984803 18123 82.177.16.74 (20 Sep 2010 12:13:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Sep 2010 12:13:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <i77hpq$dn8$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2311602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-20 13:51, Jurand pisze:
> "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał:
(...)
>> A co to jest klocek równo zużyty? Musiałbyś to jakiś zdefiniować,
>> włącznie z podaniem procedury weryfikacji klocków używanych.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^
>
> Równo - czyli ma równą powierzchnię tarcia, bez wyraźnych wydartych
> rowków od starej tarczy i nie jest wytarty "pod kątem". Ot tak jakbyś
Znaczy się ocena na 'oko'. A ile to jest po kątem, a ile już nie?
> wziął nowy klocek z pudełka i zeszlifował mu np. grubości z powierzchni
> ciernej.
Maszynowo czy ręcznie?
> Przegrzania klocka, czy tarczy?
Klocka, tarczy - to drugie zdecydowanie wskazane nie jest. Pierwsze
zresztą też.
> Zapominasz chyba o tym,
Mylisz się, o niczym nie zapominam.
> że nawet przy zakładaniu nowych klocków i nowych
> tarcz powinieneś starać się spokojnie hamować przez pierwsze
> kilkadziesiąt km, po to, żeby te elementy ułożyły się do siebie.
Owszem, starać się - w normalnym świecie zakłada się i normalnie
jeździ, elementy są do tego dostosowane.
> Podobnie ma się sytuacja przy wymianie tarcz i zostawieniu starych klocków.
To 'podobnie' to ile ma być kilometrów i jak to zweryfikujesz?
Ale dobrze - rób jak chcesz...
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.10 14:45 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 20.09.10 15:00 Adam Płaszczyca
- 20.09.10 15:00 Adam Płaszczyca
- 20.09.10 15:57 Jurand
- 20.09.10 18:41 Artur Maśląg
- 21.09.10 00:21 Adam Płaszczyca
- 21.09.10 04:26 Filip KK
- 21.09.10 07:54 MarcinJM
- 21.09.10 09:11 BaX
- 21.09.10 09:15 BaX
- 21.09.10 11:09 Artur 'futrzak' Maśląg
- 21.09.10 12:00 Adam Płaszczyca
- 21.09.10 12:03 Adam Płaszczyca
- 21.09.10 13:04 komar
- 21.09.10 15:31 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=