  • 21. Data: 2014-08-21 19:53:44
    Temat: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
    > uzgodnionych między nimi.

    To sprawdź i mi napisz

  • 22. Data: 2014-08-21 20:09:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >>> wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był po

    > To sprawdź i mi napisz

    sam sobie sprawdź

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-08-21 20:52:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > sam sobie sprawdź

    Nie po to pytam by sobie sprawdzać

  • 24. Data: 2014-08-21 20:53:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym jeszcze nie
    > wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu,

    zakladajac ze umowa miedzy producentem a serwisem stanowi ze producent placi za
    ilosc
    napraw, a sadze ze czesto moze byc inaczej czy moze byc to rozliczane w inny
    sposob

    w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje

    --
    http://db.org.pl/

  • 25. Data: 2014-08-21 21:03:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-21 20:53, m4rkiz pisze:
> [...]
    > inny sposob
    >
    > w koncu sama gotowosc do serwisowania tez niemalo kosztuje

    John z niewiadomego powodu myśli, że serwis, mając na uwadze interes
    producenta, i interes konsumenta, wybierze tego drugiego. A z jakiej
    niby racji? To na smyczy producenta jest serwis i interes producenta
    reprezentuje.

    W odpowiedzi na "serwis może robić kanty producentowi i naprawiać
    sprzęty na jego koszt wbrew jego woli, bo ma z tego kasę" odpowiem tylko
    "tajemniczy klient".

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2014-08-21 21:23:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Nie po to pytam by sobie sprawdzać

    nikt Ci nie odpowie jak wygląda konkretna umowa producenta z konkretnym
    serwisem bo to są tajne rzeczy i nawet gdybym ją miał w ręku to Ci nie
    powiem. Ale wydajesz się nie rozumieć jak są takie umowy konstruowane i
    dlaczego interes klienta nie jest tu istotny

  • 27. Data: 2014-08-21 22:06:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nikt Ci nie odpowie jak wygląda konkretna umowa producenta z konkretnym
    > serwisem bo to są tajne rzeczy i nawet gdybym ją miał w ręku to Ci nie
    > powiem.

    A Wprost ?

    > Ale wydajesz się nie rozumieć jak są takie umowy konstruowane

    Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
    Może Ty nie rozumiesz ?

    > dlaczego interes klienta nie jest tu istotny

    No właśnie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Idąc dalej, czy prawo
    konsumenckie nie powinno pójść w kierunku naprawiania przez niezależne
    serwisy.

  • 28. Data: 2014-08-21 22:17:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > A Wprost ?

    to taka gazeta

    > Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
    > Może Ty nie rozumiesz ?

    a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
    umowy?

    > No właśnie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Idąc dalej, czy prawo
    > konsumenckie nie powinno pójść w kierunku naprawiania przez niezależne
    > serwisy.

    i kto takiemu serwisowi zapłaci?

  • 29. Data: 2014-08-21 22:53:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to taka gazeta

    Nie powie ?

    > a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
    > umowy?

    Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale
    konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego
    nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się
    nie przyzna.

    > i kto takiemu serwisowi zapłaci?

    Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
    przecież zwrócić pieniądze.

  • 30. Data: 2014-08-21 22:55:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

> [...]
    > nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się

    to nie oddawaj. nikt Cię nie zmusza

    > Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
    > przecież zwrócić pieniądze.

    oddajesz sprzęt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
    kasę? A producent mówi, że naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?