  • 1. Data: 2012-05-13 20:43:17
    Temat: Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Witam!

    Naszło mnie, że może warto by było zmienić operatora, bo cos się drogawo
    zrobiło. Tyle, że mam dość specyficzne potrzeby związane z internetem. Otóż
    potrzebuje niewiele transferu, zazwyczaj 100MB na miesiąc wystarcza, ale
    potrzebuje go cały czas i co więcej - nie chcę, żeby mi po wykorzystaniu
    całego operator zaczynał liczyć jak za woły.
    Plus ma całkiem fajne pakiety, za które sie płaci raz na miesiąc, i jesli
    się wykorzysta takowy wczesniej, to jedyne co się dzieje, to siada
    transfer. Dla mnie bomba, bo zdarza mi się, że potrzebuję cos dużego
    ściągnąć, a nie mam ochoty co chwile sprawdzać ile mi jeszcze zostało.
    Płace te parę złotych na miesiąc i mam spokój, ba, nawet samoczynnie się
    ten pakiet odnawia.

    Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos
    podobnego?

    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 2. Data: 2012-05-13 21:00:32
    Temat: Re: Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 13 05 2012 20:43, Adam Płaszczyca pisze:
> [...]
    > ten pakiet odnawia.
    >
    > Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos

    Play Lubię To - 1 GB na 5 miesięcy. Wystarczy doładować konto za 50 zł.
    i dostajesz pakiet za friko.
    Z tym że nie jestem pewien na 100% czy transfer spada i Play nie bierze
    kasy za połączenie z netem. Trzeba by sprawdzić.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2012-05-13 21:22:18
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > ten pakiet odnawia.
    >
    > Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos

    TakTak - 9pln/mc za 100MB a jak je wykorzystasz, to powinnien
    teoretycznie spasc transfer - ale ja tego nie zauwazylem.
    - w kazdym razie nie ma niebezpieczenstwa, ze po wykorzystaniu tego
    pakietu 'wdepniesz' w drogie stawki.

    mBank Mobile: co miesiac masz 20MB gratis (trzeba je tylko aktywowac co
    miesiac), dokupienie kolejnych 100MB to 5pln.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2012-05-13 21:32:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 21:00:32 +0200, ALEX MR napisał(a):

> [...]
    > Z tym że nie jestem pewien na 100% czy transfer spada i Play nie bierze
    > kasy za połączenie z netem. Trzeba by sprawdzić.

    Misiu... Skoro nie wiesz, to nie pisz. Na ch... mi taka informacja?
    Poza tym z tego co widzę, to przy przenoszeniu numeru (przynajmniej na
    playowej www) nie mam tej oferty, a tylko play fresh. Play Lubię To wygląda
    faktycznie OK, natomiast co poza playem?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2012-05-13 21:36:44
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 13 05 2012 21:32, Adam Płaszczyca pisze:

    > Misiu... Skoro nie wiesz, to nie pisz. Na ch... mi taka informacja?

    Wystarczy dopytać i po problemie. Ale nie to nie.

    > Poza tym z tego co widzę, to przy przenoszeniu numeru (przynajmniej na
    > playowej www) nie mam tej oferty, a tylko play fresh. Play Lubię To wygląda
    > faktycznie OK, natomiast co poza playem?

    Nie wiem i nie interesuje mnie poza Playem.

  • 6. Data: 2012-05-13 21:50:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 21:22:18 +0200, AL napisał(a):

> [...]
    > teoretycznie spasc transfer - ale ja tego nie zauwazylem.
    > - w kazdym razie nie ma niebezpieczenstwa, ze po wykorzystaniu tego

    OK, brzmi dobrze, tylko operator kiepski :(

    > mBank Mobile: co miesiac masz 20MB gratis (trzeba je tylko aktywowac co
    > miesiac), dokupienie kolejnych 100MB to 5pln.

    Warunek 'po wykorzystaniu spada transfer i nie dopłacam' niespełniony.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2012-05-13 22:15:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > OK, brzmi dobrze, tylko operator kiepski :(

    > Warunek 'po wykorzystaniu spada transfer i nie dopłacam' niespełniony.

    W sumie dziwne to pytanie. Przecież pakiety bez lejka, to jakieś zupełne
    wyjątki (mbank, niereformowalny Plus...). Ofert jest bez liku.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-05-13 22:20:30
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    wiadomości news:c1.01.3VrFy3$199@mike.oldfield.org.pl...

    > Warunek 'po wykorzystaniu spada transfer i nie dopłacam' niespełniony.

    T-Mobile - BlueConnect
    9zł za 100MB
    14zł za 300MB
    Ceny dla stałego abonenta, któremu w trakcie umowy zachce się mieć pakiet
    danych.

    Dla nowych klientów (więc pewnie i tych, którzy przenoszą numer) oferta jest
    jeszcze lepsza, ale to musisz sobie sprawdzić, bo jest zależne od rodzaju
    abonamentu (teraz w taryfach multimedialnych jest chyba 250MB w cenie
    abonamentu).

  • 9. Data: 2012-05-13 22:26:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.05.2012 20:43, Adam Płaszczyca pisze:
> [...]
    > zrobiło. Tyle, że mam dość specyficzne potrzeby związane z internetem. Otóż
    > potrzebuje niewiele transferu, zazwyczaj 100MB
    (...)
    > Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos
    > podobnego?
    jakoś dziwnie to napisałeś. jeśli priorytetem jest net, to weź sobie
    orange free na karte. Jeśli rozmowy po 29 groszy nie są tragedią to
    internet masz za free. co więcej, możesz dzwonić przez voipa!
    Natomiast skoro nie play, i plus, to jeszcze pozostaje heyach, tmobile i
    wspomniany mbank. masz 2 strony do przeglądnięcia?

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-05-13 22:37:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Iksinski" napisał:

> [...]
    > jest jeszcze lepsza, ale to musisz sobie sprawdzić, bo jest zależne od
    > rodzaju abonamentu (teraz w taryfach multimedialnych jest chyba 250MB w

    "żaden abonament czy mix" ;->

    JoteR