  • 31. Data: 2012-05-14 11:51:03
    Temat: Re: Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 13.05.2012 23:45, Adam Płaszczyca pisze:

    > To nie się france telekom ugryzie w pomarańczowa dupkę :P

    > Play ma lepiej.

    JEszcze raz. JAk więcej dzwonisz, to przejdź do takiej sieci, która
    umożliwi Ci tanie rozmowy wewnątrz. jak chcesz dzwonić do wszystkich -
    to play albo mbank. inaczej - masz 29 groszy. w tym kontekście 29groszy
    orangowe to tragedia? ORange ma stosunkowo dobry zasięg g3, więc zawsze
    mozesz dzwonic z Voipa!
    Teraz o pakietach. Aero2 ma internet za darmo, ale w telefonie nie masz
    numeru. Teraz idziesz od jakiegoś opa, kupujesz pakiecik na net,
    wykorzystujesz go i.... masz "lejek" na internet za darmo i numer w
    telefonie z którego normalnie dzwonisz?!!! Który Operator dał się tak
    sfrajerować?
    Co do orange. doładowanie za 100 i więcej jest premiowane (chyba +10).
    JAk wygadasz wszystko - taniej możesz dokupić, jak zostanie - sprzedać.
    ToMasz

  • 32. Data: 2012-05-14 12:32:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >http://telepolis.pl/news.php?id=23948
    >"Pełny raport o przenośności numerów w 2011 roku"

    Ciekawe - wydaje sie ze wielka trojka cieszy sie niezadowoleniem
    klientow po rowno :-)

    Playa pomijam ... a nie, tez ciekawy - klienci sa tak zadowoleni, czy
    po prostu jest ich tak malo ?
    A moze cena pokrywa niezadowolenie :-)

    Ale czym przyciagnal klientow Orange ?

    J.

  • 33. Data: 2012-05-14 12:54:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Naszło mnie, że może warto by było zmienić operatora, bo cos się
    > drogawo zrobiło. Tyle, że mam dość specyficzne potrzeby związane z
    > internetem. Otóż potrzebuje niewiele transferu, zazwyczaj 100MB na
    > miesiąc wystarcza, ale potrzebuje go cały czas i co więcej - nie
    > chcę, żeby mi po wykorzystaniu całego operator zaczynał liczyć jak za
    > woły.
    > Plus ma całkiem fajne pakiety, za które sie płaci raz na miesiąc, i
    > jesli się wykorzysta takowy wczesniej, to jedyne co się dzieje, to
    > siada transfer.

    Tak samo jest w Pleju abonamentowym.

    Dla Play Fresh była kiedyś mozliwość zmiany taryfy na "lejek" po ichniemu
    zwany "nielimitowany dostęp do internetu", ale gdzieś ją wcięło.

  • 34. Data: 2012-05-14 14:38:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe - wydaje sie ze wielka trojka cieszy sie niezadowoleniem
    > klientow po rowno :-)
    >
    > Playa pomijam ... a nie, tez ciekawy - klienci sa tak zadowoleni, czy
    > po prostu jest ich tak malo?

    Po prostu jest taniej i po prostu działa. I działa nawet w górach i nawet z
    internetem, podczas gdy nieszczęśnicy z T-Mobile biegają dookoła szukając
    pola.
    Tych wrzeszczących, że Plej jest do dupy, jest naprawdę mało.

    > Ale czym przyciagnal klientow Orange?

    Zazwyczaj zasięgiem.

  • 35. Data: 2012-05-15 00:41:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:12:04 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Możesz przenieść do "gołego" Play Fresh i później zmigrować do Lubię To.
    > IMHO całkiem niezła taryfa.

    OK, to ciekawa propozycja.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 36. Data: 2012-05-15 00:42:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 23:49:50 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Co żeś taki "toporny"? We freshu są dostępne pakiety na net.

    Pewnie tak, tylko jakoś nie widze ich w ofercie, jaką mi Play proponuje.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 37. Data: 2012-05-15 00:44:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 08:00:28 +0200, AL napisał(a):

    > ja tam nie narzekam.
    > Wiekszosc osob, ktore znam ma rowniez Tmobile i jakos nie slysze by ktos
    > chcial zmieniac.

    Cóz, ja miałem dawno Ere, i były wielkie problemy z przeciążoną siecia.
    Teraz w paru miejscówkach robiłem test ze znajomymi mającymi tmobile i
    niestety, kicha - rwanie połaczeń, koszmarne czasy pingów...

    > Podalem alternatywe - jesli wykorzystujesz DO 100MB, to pakiet jaki Ci
    > podalem powinien wystarczyc (a jestes nadal na w sieci Plusa)

    To nie jest alternatywa. I chodzi o to, że zdarza się przekroczyć.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 38. Data: 2012-05-15 00:46:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 11:51:03 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > to play albo mbank. inaczej - masz 29 groszy. w tym kontekście 29groszy
    > orangowe to tragedia? ORange ma stosunkowo dobry zasięg g3, więc zawsze

    Nie moge, bo mój telefon nie ma 3g i nie potrzebuje go. Natomiast pozostałe
    ceny są identyczne jak mam teraz, a do tego nie spełnia warunku
    nieobciążania po przekroczeniu limitu danych.

> [...]
    > wykorzystujesz go i.... masz "lejek" na internet za darmo i numer w
    > telefonie z którego normalnie dzwonisz?!!! Który Operator dał się tak

    Dziękuje, łapanie przez prawe ramię za lewe ucho to nie dla mnie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 39. Data: 2012-05-15 14:44:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >dookoła szukając pola.
    >Tych wrzeszczących, że Plej jest do dupy, jest naprawdę mało.

    32 tysiace sie jednak znalazlo.
    Play sie chwali 7 mln klientow, wiec porownywalnie do pozostalych
    sieci.

    Tak swoja droga to wsrod kontaktow nie mam chyba zadnego z Play - cos
    z ta statystyka nie tak :-)

    A - i jeszcze pamietam te akcje "gdzie najtaniej kupic starter", wiec
    te wyniki moga byc troche zafalszowane.

    >Zazwyczaj zasięgiem.

    Co za czasy - z najgorszego zrobil sie najlepszy :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-05-15 15:25:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 32 tysiace sie jednak znalazlo.
    > Play sie chwali 7 mln klientow, wiec porownywalnie do pozostalych
    > sieci.

    Jedynie 32 tys niezadowolonych wśród 7 mln to świetny wynik.

    > Tak swoja droga to wsrod kontaktow nie mam chyba zadnego z Play - cos
    > z ta statystyka nie tak :-)

    A ty pytasz ludzi w jakiej sieci mają aktualnie numer? Bo mnie to wisi.

    > Co za czasy - z najgorszego zrobil sie najlepszy :-)

    Na bezrybiu i rak ryba.