  • 1. Data: 2012-05-11 22:17:10
    Temat: Mobilking > Mni - co robic?
    Od: "Zachs" <P...@w...pl>

    Wkrotce znika mobilking.
    Wszystkim uzytkownikow w/w firma proponuje przeniesienie do innego opa.
    Podobno za przeniesienie do mni jest podwojenie konta.
    Siostra ma na koncie mobilking 100 pln.
    Czy da sie te pieniadze jakos wykorzystac przez 5 dni?
    Czy warto migrowac do mni i uzyskac podwojenie kwoty?
    Czy lepiej zapomniej o 100 pln i przeniesc numer do jakiegos innego
    operatora?

  • 2. Data: 2012-05-12 12:17:57
    Temat: Re: Mobilking > Mni - co robic?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 22:17:10 +0200, Zachs napisał(a):
> [...]
    > Czy warto migrowac do mni i uzyskac podwojenie kwoty?
    > Czy lepiej zapomniej o 100 pln i przeniesc numer do jakiegos innego

    A w czym problem ? Przeniesiesz, wykorzystasz, przeniesiesz jeszcze raz :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-05-12 12:29:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wszystkim uzytkownikow w/w firma proponuje przeniesienie do innego opa.
    > Podobno za przeniesienie do mni jest podwojenie konta.

    A swoja droga powtorze sie - co na to UKE i KC ?
    Mobilking nie powinien oddac piedziedzy klientom ?

    Pewnie go na to nie stac, ale wtedy wchodzimy w procedure niewyplacalnosci.

    Moze warto napisac pisemko do MK o zwrot niewykorzystanych srodkow z powodu
    likwidacji dzialalnosci ?

    J.

  • 4. Data: 2012-05-12 14:14:47
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

> [...]
    > Czy warto migrowac do mni i uzyskac podwojenie kwoty?
    > Czy lepiej zapomniej o 100 pln i przeniesc numer do jakiegos innego

    Wszystko co proponuje Mobilking to FIKCJA na potrzebu UKE lub innych
    urzędów,
    od 2 tyg próbuje przenieść nr i ciągle oświadczają że nie zarejestrowany,
    już 3 raz go rejestruje !~!~!.

    ZWYKŁE OSZUSTWO !

  • 5. Data: 2012-05-14 12:52:49
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > urzędów,
    > od 2 tyg próbuje przenieść nr i ciągle oświadczają że nie zarejestrowany,

    a chcałem zapytać jakto robisz? czy idziesz już do salonu nowego operatora i
    oni się tym wszystkim zajmują czy robisz to jakoś samemu ?

    ja też chce uciec z Mobilkinga do orange? czy mam się udać od razu do salonu
    orange?