  • 1. Data: 2012-08-27 18:12:29
    Temat: Za max 40 tys - ponadczasowy, pojemny
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Szukam samochodu, który starczy mi na długi czas. Chyba raczej używany,
    pojemny - typu minivan, albo mini dostawczak typy kangoo, partner. No,
    i żeby nie rozpadał się za szybko. A jeśli już, żeby naprawy były
    łatwe, do zrobienia w każdym warsztacie, bez "niedostępnych" części z
    kosmicznymi cenami.
    Wiem - fantazjuję, ale może ktoś coś wie?
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-08-27 19:09:35
    Temat: Re: Za max 40 tys - ponadczasowy, pojemny
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-27 18:12, JanuszWo pisze:
> [...]
    > kosmicznymi cenami.
    > Wiem - fantazjuję, ale może ktoś coś wie?

    Rozsądek podpowiada nową Dacię Lodgy, na drugim miejscu używanego Partnera.

  • 3. Data: 2012-08-27 19:20:32
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-27 18:12, JanuszWo wrote:
> [...]
    > kosmicznymi cenami.
    > Wiem - fantazjuję, ale może ktoś coś wie?

    Jeśli to ma być proste i łatwe w naprawach, szukaj auta typowo do
    tyrania w trasie "pod firmę" - czyli raczej takie Berlingo, Doblo czy
    Kangoo a nie Zafira czy Grand Picasso. I to w minimalnym wyposażeniu,
    żeby nie miało się co psuć.

    Jeśli ma być coś większego, to np. takie Scudo, Jumpy czy Expert

    Czyli właściwie sam sobie odpowiedziałeś w połowie na pytanie... ;)

    --
    MM

  • 4. Data: 2012-08-27 20:26:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2012 18:12, JanuszWo pisze:
    > Wiem - fantazjuję, ale może ktoś coś wie?

    Jedyne co może być dobre, to dacia logan mcv!

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-08-27 21:35:43
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin JanuszWo

> [...]
    > do zrobienia w każdym warsztacie, bez "niedostępnych" części z
    > kosmicznymi cenami.
    > Wiem - fantazjuję, ale może ktoś coś wie

    Polecam Poloneza Trucka Roya. Spełnia wszystkie wymagania i kosztuje
    tylko 1000 zł! W razie zainteresowania, chętnie opowiem o szczegółach.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-08-27 22:04:13
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-08-27 20:26, DoQ wrote:

    > Jedyne co może być dobre, to dacia logan mcv!

    Nooo ponadczasowe jak Polonez Truck ;)

    --
    MM

  • 7. Data: 2012-08-28 07:18:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2012 21:35, t? pisze:
    > Polecam Poloneza Trucka Roya. Spełnia wszystkie wymagania i kosztuje
    > tylko 1000 zł! W razie zainteresowania, chętnie opowiem o szczegółach.

    1000zl to jakoś mało pewnie maszynownia do remontu.
    http://allegro.pl/polonez-truck-1-6-2000-rok-idealny
    -na-budowe-i2586511658.html
    ja znalazłem takiego, 2500PLN. Ale prezentuje się pięknie niczym Rolls
    na eleganckim podjeździe.

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-08-28 10:00:00
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

> [...]
    -na-budowe-
    i2586511658.html
    > ja znalazłem takiego, 2500PLN. Ale prezentuje się pięknie niczym Rolls

    Kolego, zapominasz chyba o skutecznych strategiach negocjacyjnych. Mój
    Polonez Truck Roy także miał wyjściową cenę 2500, ale po burzliwych
    negocjacjach udało mi się ją zbić do 1000 zł. Przyznam bez bicia, że była
    to cena bez puszystych pokrowców i magnetyzera MAKSOR REFERENCE.

    --
    ignorance is bliss