  • Data: 2009-10-19 08:03:50
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    news:7019cfc9-b1fc-43ba-bc3d-a3f5c4250e2c@c3g2000yqd
    .googlegroups.com...
    On 16 Paź, 11:09, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > "Złośliwcy" powiadasz?

    No a nie? Jest tu jeszcze parę takich ale nie będę wymieniał przecież,
    nie?
    > "Kto mnie wołał
    > czego chciał?
    > Zebrałem się,
    > w com ta miał:
    > jestem, jestem."

    Słaby byłem z polskiego to i między wierszami nie umiem czytać...

    Slowa takiego jednego chochola ;) To moze inna cytata z tego samego utworu:
    "Miales, chamie, zloty rog. Ostal ci sie jeno sznur" ;)

    Tip: W szkole z pewnoscia przerabiales. Najbardziej znany utwor pewnego
    malarza i dramaturga.

    weFAQ&v=qvj