  • 21. Data: 2009-10-12 13:12:14
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice?
    Od: "Sowa" <mojmailsowa5@wirtualna_polskawdomenie.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:hav7sk$upo$1@news.onet.pl...
    > Nie zezra, sprawdzone przez wiarygodna postac.

    trzymam Cie za slowo;]

    pozdr
    Piotr

  • 22. Data: 2009-10-12 13:52:25
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastšpiš grube rękawice?
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message

    > "greg" <g...@f...com> wrote in message

    > Z przesada czy bez, jesli sie wylaczaja to znaczy ze napiecie w instalacji
    > potrafi spadac ponizej poziomu bezpiecznego dla akumulatora. Przypomne ze
    > nie wszyscy jezdza kilkuletnimi sprzetami a wraz ze starzeniem kozy
    > pojawiaja sie problemy ze wspomnianym bilansem, chocby na skutek rosnacej
    > rezystancji polaczen.

    No, to jeszcze zalezy od tego jak jest owo odcięcie nastawione, jeśli na
    13,8V to rozumiem, że na wolnych obrotach i przy włączonych światłach,
    hamulcu i kierunkowskazie może sobie spadać poniżej _na chwilkę_, ale za
    moment ruszasz, obroty wzrastają, stop gaśnie i kierunek też i już jest ok.
    Nawet zaryzykowałbym twierdzenie, że jak się wyłączają i trzeba je co i raz
    znów włączac to uciążliwe to jest i ja bym takich nie chciał. Ja mam sprzeta
    dziesięcioletniego i nie widzę żadnych problemów z dodaniem dodatkowego
    obciążenia w postaci grzanych manetek. Nie mierzę napięcia w instalacji, po
    prostu jeżdzę i jest dobrze, zapala co rano a jak dwa tygodnie stoi to też
    zapala.

    Cały ten cymes z odcinaniem prądu to raczej po to jest, żeby nie rozładować
    aku przez pozostawienie włączonych manetek po wyłączeniu silnika - tak bym
    to oceniał. Oczywiście to w sytuacji, gdy podłączasz tak, jak się powinno,
    czyli bezpośrednio z aku omijając stacyjkę.
    Ja zrobiłem na skróty: podłączyłem manetki do bezpiecznika wiatraka
    chłodnicy - założyłem, że nie będzie takiej sytuacji, żebym grzał manetki i
    jednocześnie miałby się wiatrak włączać. Przez cały dotychczasowy okres
    eksploatacji moto założenie okazało sie słuszne. Dzięki temu wyłączenie
    zapłonu odcina też manetki i chroni aku przed rozładowaniem przy wyłączonym
    silniku.

    Jak już napisałem wszystko jest ok. Dla dociekliwych - manetki to daytona a
    moto - transalp - dziesięcioletni.

    pozdro
    greg

  • 23. Data: 2009-10-12 14:51:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Paź, 12:07, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > Elektryczne rękawice, grzeją dłoń od obu stron, a nie jak manetki tylko
    > od dołu. ;-)

    Rękawice "w prądzie"? Powaga? Jest cos takiego?

    Na sciganta polecam cos takiego http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?produc
    ts_id=152
    bardzo eleganckie ;)

    A tak calkiem powaznie patrzac na "rozwoj" rekawic motocyklowych i
    rosnaca ilosc roznego rodzaju wstawek zabezpieczajacych odnosze
    wrazenie, ze dzisiejsze produkty sa calkiem niezle pod wzgledem
    odpornosci na przemakanie.

    Jak to jest? Czy wydanie kwoty powiedzmy 400 PLN na rekawice da
    gwarancje jako takiej odpornosci?

    amos

  • 24. Data: 2009-10-12 14:58:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    amos pisze:

    > Jak to jest? Czy wydanie kwoty powiedzmy 400 PLN na rekawice da
    > gwarancje jako takiej odpornosci?

    Heldy z goretexem daja rade, dobrze odprowadzaja pot i mozna w nich wode
    mieszac :-)
    Mieszcza sie w 400 PLN.

    KJ

  • 25. Data: 2009-10-12 15:10:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 16:51:58 +0200, amos <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > Rękawice "w prądzie"? Powaga? Jest cos takiego?

    Rękawice, skarpetki, wkładki do spodni, cokolwiek zechcesz. :-)

    http://www.webbikeworld.com/motorcycle-gloves/warmth
    ru-battery-heated-gloves/
    http://www.webbikeworld.com/motorcycle-gloves/firstg
    ear-carbon/
    http://www.webbikeworld.com/motorcycle-gloves/gerbin
    g-hybrid-gloves/
    http://www.webbikeworld.com/heated-motorcycle-clothi
    ng/tourmaster-synergy/gloves.htm

    Nasz rynek motocyklowy jest dość zacofany więc nawet elektryczną kamizelkę
    trudno dostać, niestety.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 26. Data: 2009-10-12 20:30:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 11 Paź, 11:33, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > No to chyba mam popsuty motór :-( Co więcej jechałem nim pierwszy
    > raz
    > w takich właśnie rękawicach.

    Właśnie masz popsuty, na Twoim blogu na preclu czytałem, że masz
    nadżerki. (:

    A serio - jak pierwszy raz to pewnie jechałeś dość zachowawczo, co?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2009-10-12 20:32:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 12 Oct 2009 16:51:58 +0200, amos <g...@g...com>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rękawice, skarpetki, wkładki do spodni, cokolwiek zechcesz. :-)

    Najlepszą tego typu rzeczą jaką ewentualnie byłbym skłonny sobie kupić
    są wkładki do butów.
    Albo skarpetki, ale sądzę, że wkładki byłyby praktyczniejsze.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 28. Data: 2009-10-12 20:37:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > z topiku: Nie
    > Kup rękawice, załóż sobie łopaty, a dopiero później manetki.

    "Dzisiejszy odcinek sponsoruje literka E."
    E jak Estetyka, drogi Romku.

    Do niektórych sprzętów po prostu to nie będzie pasowało ze względów
    wizualnych.
    Choć założenie masz słuszne. O ile te łopaty dadzą się zainstalować w
    ujeżdżanym przez MN sprzęcie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 29. Data: 2009-10-13 06:56:04
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Jasio pisze:

> [...]
    > wizualnych.
    > Choć założenie masz słuszne. O ile te łopaty dadzą się zainstalować w

    Eeee tam. Jak sie ma do zrobienia kilkaset kilometrow przy temperaturach
    bliskich 0 st., to literka E ustepuje pierwszenstwa literce R- jak
    rozwiazania praktyczne i literce K - jak komfort podrozowania.

    A lopaty dadza sie wszedzie zalozyc, czsem potrzeba tylko troche wiecej
    tasmy klejacej, albo wieksza butelke po wodzie mineralnej ;-)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 30. Data: 2009-10-13 07:02:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "greg" <g...@f...com> wrote in message
> [...]
    > wyłączonym silniku.
    >
    > Jak już napisałem wszystko jest ok. Dla dociekliwych - manetki to daytona

    Milo z rozumnym pogadac. Swiadomy uzyszkodnik bedzie wiedzial jaka droge
    wybrac, zatem, dla mnie, EOT.

    weFAQ&v=qvj