  • 31. Data: 2009-10-13 07:08:30
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastšpiš grube rękawice?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hb042s$d5d$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > "Dzisiejszy odcinek sponsoruje literka E."
    > E jak Estetyka, drogi Romku.
    >
    > Do niektórych sprzętów po prostu to nie będzie pasowało ze względów
    > wizualnych.
    > Choć założenie masz słuszne. O ile te łopaty dadzą się zainstalować w
    > ujeżdżanym przez MN sprzęcie.

    Ujeżdżam od wiosny Suzuki GS500E z szybą. Takie "łopaty" pewnie
    niespecjalnie by pasowały. Zresztą nie jeżdżę szybko no i do tej pory nie
    jeździłem w temperaturze poniżej 10 st C.

    MN

  • 32. Data: 2009-10-13 09:25:43
    Od: n...@s...com

    On Mon, 12 Oct 2009 21:37:37 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >"Dzisiejszy odcinek sponsoruje literka E."
    >E jak Estetyka, drogi Romku.

    A czym ona jezdzi ?

    >Do niektórych sprzętów po prostu to nie będzie pasowało ze względów
    >wizualnych.

    1. walimieto, podalem rozwiazanie praktyczne. Jak wizualnie nie pasuje
    to trza zmienic moto :-)
    2. mozna zaprojektowac takie coby byly ladne, chromowane i z
    frendzlami albo z plastiku w oczojebnym kolorze.
    3. jak nie pasuja lopaty to znaczy ze motocykl jest przeznaczony do
    wozenia na lawecie ;)

    >Choć założenie masz słuszne. O ile te łopaty dadzą się zainstalować w
    >ujeżdżanym przez MN sprzęcie.

    Tylko problem jest taki ze podgrzewane minetki bez lopat dzialaja
    takse, znaczy w miescie (jazda/postoj) daja rade, ale juz na trasie
    nie bardzo bo lape mocno chlodzi. A tak wogole to nie temperatura daje
    najbardziej w kosc, tylko mokre lapy :-)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2009-10-13 10:04:17
    Temat: Re: Czy podgrzewane manetki zastąpią grube rękawice?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Paź, 22:30, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Właśnie masz popsuty, na Twoim blogu na preclu czytałem, że masz
    > nadżerki. (:

    Już Ci ktoś dzisiaj napisał, że coś masz wścieklizne ;-) Ja wiem, że
    pogoda nie dopisuje ale żeby tak na preclu wszytkich jechać?
    > A serio - jak pierwszy raz to pewnie jechałeś dość zachowawczo, co?

    Tak ale później też w nich jeździłem i nie miałem problemów z
    niekontrolowanymi wheelie/uślizgami. Fakt, że jest to mniej komfortowe
    (w mieście jeszcze gorzej) niż jazda w cienkich skórzanych rękawicach
    ale na dłuższe trasy przy niższych temperaturach grubsze rękawice są
    bardziej komfortowe niż zgrabiałe palce :-)

    --
    Artur

  • 34. Data: 2009-10-13 10:26:16
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    k.googlegroups.com...
> [...]
    Już Ci ktoś dzisiaj napisał, że coś masz wścieklizne ;-) Ja wiem, że
    pogoda nie dopisuje ale żeby tak na preclu wszytkich jechać?

    Nieslusznie napisal. Przypomnienie ze do prowadzenia blogow sluza inne
    serwisy internetowe jest informacja bardzo uzyteczna dla tych ktorzy tutaj
    upatrzyli sobie miejsce do szczegolowego omawiania losow kazdej srubki.
    Ciety jezyk zas moze swiadczyc o inteligencji i raczej bym to docenial niz
    pietnowal.

    weFAQ&v=qvj

  • 35. Data: 2009-10-13 17:53:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ciety jezyk zas moze swiadczyc o inteligencji i raczej bym to
    > docenial niz pietnowal.

    Może świadczyć, ale nie musi.
    (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2009-10-14 08:43:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Może świadczyć, ale nie musi.
    > (:

    Hmmm, byc moze oponenci mieli nieco racji ;) Profilaktycznie walnij sobie
    baranka. :-p

    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-10-14 21:45:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości

    > Hmmm, byc moze oponenci mieli nieco racji ;) Profilaktycznie walnij
    > sobie baranka. :-p

    Nie pomoże.

    Raczej chodzi o to, że miałem trochę wolnego od precla, zaglądam a tu
    kosmiczne teorie na temat cziptuningu, absów a przy tym zero kultury.
    To się uzewnętrzniłem, bo chociaż na absie i kulturze trochę znam.
    Na chiptuningu nie, ale mój guru też nie sadzi żadnych konkretów -
    więc pewnie i on niewiele ma tej wiedzy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 38. Data: 2009-10-15 06:24:26
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 14 Paź, 23:45, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > zaglądam a tu
    > kosmiczne teorie na temat cziptuningu, absów a przy tym zero kultury.
    Zapomniałeś o moim blogasku.

    --
    Artur

  • 39. Data: 2009-10-15 22:13:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 14 Paź, 23:45, "Jasio" wrote:

    > Zapomniałeś o moim blogasku.

    Eee, tak długo go już prowadzisz, że wszyscy pamiętają czym jeździsz,
    no nie?
    Chociaż faktycznie u Ciebie żadnych problemów z czipą ani kulturą.
    Więc jeszcze go, tego bloga, nie raz odwiedzę.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 40. Data: 2009-10-15 22:21:27
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 16 Paź, 00:13, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Eee, tak długo go już prowadzisz, że wszyscy pamiętają czym jeździsz,
    > no nie?
    Noooo...
    > Chociaż faktycznie u Ciebie żadnych problemów z czipą ani kulturą.
    > Więc jeszcze go, tego bloga, nie raz odwiedzę.

    Fajno. Widzę, że widownia rośnie to i trzeba zacząć pisać częściej.

    --
    Artur