eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy po zderzeniu z brzozą elektronika samolotu ma prawo przestać działać ?. › Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
  • Data: 2011-09-29 09:21:14
    Temat: Re: Czy po zderzeniu z brzoz? elektronika samolotu ma prawo przesta? dzia?a? ?.
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Miałem się nie udzielać ale te debilizmy są nie do zniesienia

    Użytkownik Endriu napisał:
    >> Chyba sam się skompromitowałeś udając, że nie widzisz odpadającej końcówki
    >> skrzydła między 0:20 a 0:25 oraz pełnego cięcia przy widoku z boku o
    >> 1:09-1:11.
    >
    > Po utracie końcówki skrzydła samolot może dalej lecieć, a po utracie połowy

    A co tam się ograniczać, nawet jak całe skrzydło odpadnie da się latać
    http://www.youtube.com/watch?v=b9mu3zVNiWM
    tylko że ta sztuczka nie wyjdzie starym tupolewem podchodzącym do
    lądowania na 6-ciu metrach blisko prędkości przeciągnięcia.

    > już nie. Jak widzisz sam newralgiczna dla lotu część skrzydła przetrzymała

    Każda część skrzydła jest newralgiczna, zwłaszcza w tej fazie lotu która
    nazywa się lądowanie.

    > zdrerzenie więc opowieści o utracie połowy skrzydła i beczce (oraz zaniku

    Nikt poza Tobą nie pisze że samolot utracił połowę skrzydła.

    > zapisu czarnych skrzynek) spokojnie między bajki można włożyć.

    Zapis urywa się w momencie przyglebienia, rejestratory zostały wówczas
    wyrwane z przyspieszeniem bodajże 200G a jeden nawet o coś się rozpruł

    > Udowadnia to równiez eksperyment obliczeniowy polskich naukowców

    Jakich naukowców? Polskich? Masz na myśli tych z filmu w pierwszym
    poście? Toż to pracownicy hamerykańskich uczelni.
    Co do samej symulacji mam zastrzeżenia do 3-ch spraw:
    1. Model brzozy przyjęto jako okrągły a ona taka nie jest, istotna
    sprawa, kształt klinowy mógłby znacznie wzmocnić drzewo.
    2. nie uwzględniono wieku konstrukcji skrzydła i idącego za tym
    zmęczenia materiału (osłabienie konstrukcji, podczas remontu skrzydła
    nie są wymieniane)
    3. Nie uwzględniono mechaniki skrzydła, skrzydło było w konfiguracji do
    lądowania a na symulacji do zwykłego lotu poziomego.

    > kompromitując tym samym nieudolność pseudokomisji Millera ...

    Fakt wytknęli kilka (dość rażących IMHO) niedoróbek nie mających wpływu
    na całokształt opracowania.

    Skończ już z tym tematem tutaj, jak na razie jesteś jedynym zwolennikiem
    teorii spiskowej i gwarantuję Ci że nikogo tutaj nie przekonasz do
    swoich racji więc przestań śmiecić.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: