  • 41. Data: 2010-10-15 08:59:36
    Temat: Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote in message
    news:i97ceb$dfg$1@news.onet.pl...

    > Błyskotliwe porównanie. Ode mnie pass.

    No i slusznie, bo pitoleniem o problemach zdrowotnych spowodowanych przez
    wygode przenoszenia komputera z miejsca na miejsce jedynie sie osmieszasz.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-10-15 11:12:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 16:47:58 +0100, kamil napisał(a):

    > Calkiem wygodnie oglada sie film w lozku albo na fotelu, serio. ;)

    Wiem. Sam filmy oglądam rozwalony na łóżku. YPB?

    [ The most successful marriages are based on lies. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]