  • Data: 2009-09-16 05:06:04
    Temat: Re: Czy opłaca się naprawiać uderzony aparat?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > O co mi chodzi tutaj - mianowicie czy orientuje się ktoś czy po tej
    > naprawie aparat będzie robił w 100% dobre zdjęcia czy mogą
    > wystąpić jakieś trudne do wykrycia od razu po naprawie
    > niesprawności??

    Nie wystapia zadne z opisanych przez Ciebie problemow. W sumie calkiem
    mozliwe, ze jednak wymienia Ci pare rzeczy - wszystko zalezy od stanu
    prowadnic. Czasem wystarczy po prostu... chwycic mocno za obiektyw i
    odpowiednio go wcisnac/pociagnac/przekrecic, tak, by prowadnice wskoczyly
    na swoje miejsce. Mialem do czynienia z paroma takimi przypadkami, aparaty
    dzialaja do dzis (choc byc moze mechanizm zoomu nie dziala tak plynnie,
    jak pierwotnie).

    > Z drugiej strony widziałem na eBay cały moduł obiektywu, nowy za
    > $180 - musiałbym wtedy sam go wymienić, ale mam nowy, bez rys.
    > Tylko zagadka czy się ta operacja uda, bo nigdy tego nie robiłem... :-)

    Oj, to moze jednak nie ryzykuj. :) Choc faktycznie to byloby dobre
    rozwiazanie (o ile obiektyw oryginalny; Chinczycy juz chyba wszystko
    porabiaja...).

    k,