    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    <gnsx66iv0lr5$.7qpserb7ezfw$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <11l7b48cmwhf$.x3qhx2fvmcbx.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <51e78554$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 18 Jul 2013 09:28:04 GMT

    Anerys napisał:

    > Prędzej do Kopenhagi, do Usiech chyba jeszcze wtedy nie było, chyba, że
    > telefonistka połączyła. Możliwe, że mam w jakimś swoim wykazie kiedy
    > plusminus, ale gdzieś mi się zadziało. Kopenhaga w każdym razie była
    > wtedy osiągalna. I wiem, że ludzie dzwonili w tych sprawach za ganicę.

    A tak, dzwonili, dzwonili. Najwięcej było takich, co zadzwonili jeden raz.
    Żeby potem móc w towarzystwie opowiadać, że mają dostęp do Internetu
    i jakie to jest fajne i w dzisiejszych czasach niezbędne. Nie tylko
    zresztą do Kopenhagi. Jak miałem swoja dzwonnicę, to tam wielu takich było.
    Poczta miesiącami nieodebrana, połączń modemowych brak. To również ludzie
    z pierwszych stron gazet (nawet tych dzisiejszych).

    Paatrząc w drugą stronę, też to podobnie wygląda. Zawsze lubiłem przeglądać
    logi serwerów WWW. Bo tam sama prawda o życiu. "Ależ tak panie profesorze,
    przed konferencja przeczytałem pilnie wszystkie materiały ze strony WWW".
    Tyle że Apache nic o tym nie wie -- dobrze jak odnotował chociaż wejście
    na główną stronę z sieci takiego "czytelnika". I wcale nie uważam, że
    technologia cyfrowa coś tu zmieniła. Tak samo jak nie czytali czasopism
    papierowych, tak nie czytają elektronicznych. Tyle że to drugie trudniej
    ukryć (ale oni tego nie rozumieją, bo nie czytają o tym).

    Jarek

    --
    Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet
    rozumie, to nic nie pamięta.