  • Data: 2013-07-20 14:53:46
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > No gdzie, chetnych wiecej :-)

    Trzeba było się umówić z pozostałymi chętnymi na sloty czasowe. To, gdzie
    system oddzwoni, zależy od czasu, kiedy odebrał połączenie inicjujące.
    Jeśli chętnych niezbyt wielu, to system może funkcjonować rozsądnie.
    Powiedzmy, ze jest trzech dzwoniących, a sloty są dziesięciominutowe.
    Trzeba czakać najwyżej kilkanaście minut na swoją kolej.

    > Poza tym ..., hm, czy to sie daje latwo zrobic pod linuxem ?
    > Tam pamietam rozne niespodzianki byly z tymi tty.

    Nie przypominam sobie żadnych problemów z obsługą modemów.

    --
    Jarek