  • Data: 2013-07-18 08:01:31
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3y594ker9.fsf@intrepid.localdomain...

    > Mam wrażenie że to była druga Barska, możliwe że na pozostałe 5 tysięcy
    > numerów.

    Na 90% nie, to było dołożone 5 tysięcy, może nie od razu po postawieniu.
    Rzeczywiście, tę piątkę mogli osobno numerować (przyznam, że nie pamiętam,
    czy numerowano Barska-I/Barska-II (zwykle rzymskimi liczbami), czy to była
    po prostu Barska.
    Bielany tak dzielono, a jak się podawało uszkodzenie, to od razu na obie
    części, nie wiem, czy to nie było to samo, albo sąsiednie pomieszczenie, nie
    gościłem tam. Też coś kole pięciu tysięcy, czy sześciu, reszta, to rzesza
    wyniesień KACC100 (po zajęciu łącza można było rozpoznać po
    charakterystycznym stuknięciu w słuchawce), oraz parę małych central
    satelitowych PC.