  • 41. Data: 2009-05-27 12:48:02
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Dziadek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvjcep$jlf$1@news.onet.pl...
    >>>> nie jechales szybko, mysle ze moze 70.
    >
    > To 20km więcej niż 50 km.
    >
    > DM

    Napisałem że MYŚLĘ ŻE MOŻE 70
    Kefir napisał że jechał ok 60-65 wiec mój błąd jest chyba wybaczalny.
    jeśli chodzi o prędkość z jaką poruszają się niektórzy motocykliści to 70
    lub 60 km/h to nie jest dzuża prędkością

    Pozdrawiam
    Rychu

  • 42. Data: 2009-05-27 12:51:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dziadek Mroz"
    >To 20km więcej niż 50 km.

    O, od kiedy szybkość może być większa od odległości?

    --
    [------------------------] Microsoft Office 2000: Wiatr w żagle
    [ K...@e...eu.org ]

  • 43. Data: 2009-05-27 12:53:18
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    y...

    > kto? :)
    No un, ten mroz, ale ja to mam osobistom alergie na Mroza. Tak mi sie zle
    kojarzy, dziadyga jeden.
    :]

    pozdr

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 44. Data: 2009-05-27 12:56:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message

    > Kefir ja jezdze MONDEO srebrnym 2,5 V6 i tez dosc dynamicznie, moze
    > dlatego jakos mi tam nie uciekles :)
    > jestes z Piaseczusets??

    Aaa!!! ;) Nie kontroluje lusterka co pol sekundy. Rzeczywiscie dynamicznie
    jezdzisz ;)
    Jestem naplywowy z Wro, obecnie Piaseczno, przy "bazarku".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-05-27 13:01:02
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    Klasa ja mieszkam

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > Elou!
    > "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message

    > Aaa!!! ;) Nie kontroluje lusterka co pol sekundy. Rzeczywiscie dynamicznie
    > jezdzisz ;)
    > Jestem naplywowy z Wro, obecnie Piaseczno, przy "bazarku".
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    > FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    Klasa ja mieszkam na nowym osiedlu przy magazynach.
    poruszam sie równiez HORNETEM 600 tytanowy mat - dozoba na miescie :)
    a jak noga??

  • 46. Data: 2009-05-27 13:01:55
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kefir wrote:
    > Dzien dobry sie z Panstwem.

    Kef wez ty mnie nie strasz wiecej co?

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 47. Data: 2009-05-27 13:15:43
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:

    > No un, ten mroz, ale ja to mam osobistom alergie na Mroza. Tak mi sie zle
    > kojarzy, dziadyga jeden.

    nie znam człowieka :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 48. Data: 2009-05-27 13:52:16
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.05.2009 Rychu <r...@o...pl> napisał/a:

    > Generalnie nie wiem czy miales szanse na skuteczne hamowanie.
    >
    > Auto wynurzalo sie wolno ale mogles go nie widziec bo wysuwalo sie zza
    > duzego auta.
    >
    > Jestem pewien ze auto nie wyjechalo gwaltownie.

    Im dalej jesteś od obserwowanego poruszającego się obiektu, tym jego
    ruch wydaje się być wolniejszy. Wasza różna ocena może wynikać tylko z
    odległości do wyjeżdżającego.

    Kefir powinien wcześniej móc zauważyć auto (o ile droga była prosta),
    ale też dla niego wszystko działo się kila razy szybciej, tylko dlatego
    że był blisko.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 49. Data: 2009-05-27 13:57:23
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):
    > "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    [...]
    > W lusterkach wydawalo mi sie ze jest za mna sporo dalej
    > niz 50m.

    Warning! Obdzekts in mirror kan bi klozer tchen appear.
    Albo cos takiego pisza na samochodowych wspolczesnych lusterkach ;)

    Jest to mocno prawdopodobne - dlatego noga boli bo uderzona z boku, a
    wiekszosc impetu przejal podnozek. Ten co sie skrzywil. Tak se koncypuje...
    Kefiru: Zbieraj sie albowiem poniewaz boberowy tez blizej niz sie wydaje ;)

  • 50. Data: 2009-05-27 14:09:25
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jest to mocno prawdopodobne - dlatego noga boli bo uderzona z boku, a
    > wiekszosc impetu przejal podnozek. Ten co sie skrzywil. Tak se

    Nie, poharatane mam kolano i skore w spodniach na kolanie. Stluczona
    poteznie jest tez pieta lecz nie z boku a z tylu - skutek zbicia nogi z
    podnozka. Zderzak pazdzierza , tam gdzie mogl go uderzyc podnozek nie byl
    nawet drasniety. Pokombinuj sobie jeszcze ;)

    > Kefiru: Zbieraj sie albowiem poniewaz boberowy tez blizej niz sie wydaje
    > ;)

    Piekna figura retoryczna. Dodam ,trzymajac sie tematu przewodniego ostatnich
    dni,.specjalnie dla niezadowolonych z tutejszych trendow:. gdyby owa figure
    stworzyl ja ktos spoza smierdzacego TWA, zaprosilbym na piwo, 20-sto letnia
    whisky czy inna Lafrorz (Laphroaig) bowiem to nie kosztuje. Wiadomo ze ten
    kto ujada najglosniej i tak pozostanie tam gdzie mu najlepiej czyli za swa
    klawiatura. Zbigi bedzie zas musial zadowolic sie usciskiem dloni bo moze
    wypic ;)