  • 31. Data: 2009-05-27 11:37:46
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message
    news:gvj4ft$pge$1@inews.gazeta.pl...

    > Trabienia nie slyszalem
    > co do okreslania odleglosci to jechalem nie dalej niz 30 m za nim.
    > wszystko stalo sie szybko

    Troche sie gubie. Wczesniej napisales:
    generalnie to chlopak w aucie wynurzal sie bardzo wolno. Ja widzialem go z
    daleka, gdyby Kefir trabil to moze nic by sie nie stalo"
    oraz

    "Witam
    Kefir nie jechal za szybko
    jechalem za nim autkiem i widzialem cala sytuacje"

    Stad moj wniosek o 100 m bowiem, conajmniej, o tyle oprzedzalem stawke
    puszek ktore ruszyly z przejazdu kolejowego i ze Scudo pojawilo sie na moim
    pasie dosc gwaltownie
    Zeby nie bylo: nie czepiam sie. Moze cisnienie mnie jeszcze gniecie i gadam
    jak potluczony? Jeszcze raz dziekuje za zyczliwosc. Probuje poskladac
    historie spisana atramentem z domieszka adrenaliny dla siebie i dla tych
    ktorzy umieje czerpac z cudzych doswiadczen. Jesli poskladac Twoje
    wypowiedzi to, przyznasz, mozna sie zgubic.
    Osadz sam i sie wypowiedz, oczywiscie jesli zechcesz, jako naoczny swiadek.
    Pomalu i od poczatku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2009-05-27 11:53:30
    Od: n...@s...com

    On Wed, 27 May 2009 12:18:05 +0200, "Dziadek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI
    >serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.

    A wlasnie, nie wiesz skad oni biora chetnych do rol ofiar ?
    Tyle ich ginie, a ciagle ma kto wystepowac!
    Z drugiej strony skad biora mordercow i ile placa ? Bo za takie
    zabojstwo to mozna i czape albo dozywocie dostac. Oplaca sie to
    wystepujacym?
    Licze na odpowiedz, badaczu wypadkow przez internet

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2009-05-27 11:59:33
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Rychu" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Trabienia nie slyszalem
    > co do okreslania odleglosci to jechalem nie dalej niz 30 m za nim.
    > wszystko stalo sie szybko i nie chodzi tu o dokladne okreslenie
    > odleglosci.
    > jesli zamierzasz rozpatrywac to w metrach to jeszcze policz mase,
    > przyspieszenie i zmiennosc wiatru a moze i opór powietrza
    Ale kto mial trabic? Kefir? Jak auto wyjechalo nagle z pomiedzy stojacych
    samochodow na przeciwnym pasie? Kierownik puchy pewnie nie zostawil
    motocyklowi wiele miejsca na ucieczke i jakiekolwiek dzialenie bo go po
    prostu nie widzial.
    I jeszcze jedno jak je mogles widziec z daleka jadac daleko za Kefirem skoro
    scudo bylo schowane pomiedzy samochodami?
    Wez napisz jeszcze raz jak to bylo, ale tak naprawde :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 34. Data: 2009-05-27 12:01:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    Jak zrozumialem Ty trafiles auto noga czy podnozkiem? A kolano cale masz?
    Zbadaj konczyne cobys pozniej wiekszego problemu nie mial. Mnie facet
    przejechal clio po stopie i nawet nie bolalo. Pozniej sie okazalo, ze mi
    zrobil niezla kasze.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 35. Data: 2009-05-27 12:10:02
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    stalem przed przejazdem

    wjechales przede mnie

    zapory sie podniosly

    ruszyles a ja za toba

    nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

    Jechalem za toba tak jak pisalem ok. 30 m

    W pewnej chwili zobaczylem jak ze sznura aut wynurza sie biale auto.

    Nie wiem czy tak bylo czy to moje subiektywne wrazenie ale wydawalo mi sie
    ze sie zawahales czy hamowac czy przejedziesz.

    W tym momencie ja znacznie zwolnilem i widzialem jak uciekasz na prawa
    strone ale sie nie udalo. Trafil Cie.

    Wygladalo to tak jakby Cie trafil w tylna czesc motocykla a nie w noge.

    Polecialo troche plastików.

    Generalnie nie wiem czy miales szanse na skuteczne hamowanie.

    Auto wynurzalo sie wolno ale mogles go nie widziec bo wysuwalo sie zza
    duzego auta.

    Jestem pewien ze auto nie wyjechalo gwaltownie.

    Jest jedno pewne ze on nie powinien wyjechac jezeli sie nie upewnil ze nic
    nie jedzie.

    Tak jak juz pisalem, jakby co to pisz na priwa.

    Moze to wszystko brzmialo chaotycznie ale moze to ja jestem taki chaotyczny.

    Pozdrawiam

    Rychu

  • 36. Data: 2009-05-27 12:23:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Tak jak juz pisalem, jakby co to pisz na priwa.
    >
    > Moze to wszystko brzmialo chaotycznie ale moze to ja jestem taki

    Teraz juz nie brzmi. Dzieki za pomoc.
    Renault Megane? W lusterkach wydawalo mi sie ze jest za mna sporo dalej niz
    50m. Ruszylem dynamicznie lecz nie przyspieszalem zbytnio, licznikowo
    mialem cos ok. 60-65 km/h. Na tej drodze, wiedzac jak ciezko wlaczyc sie do
    ruchu gdy jest korek, czesto zatrzymuje sie by takich wpuscic wiec nie
    zauwazenie grata w pore bylo dla mnie najwieksza zagwozdka. Nie potrafilem
    zrekonstruowac czy wynurzyl sie zza czegos wiekszego czy tez bylem slepy -
    dzieki wiec za info. Hamowanie bardzo ogranicza manerownosc. Praktycznie,
    uwazam ze ma sens jedynie jesli nie ma drogi ucieczki a ja swoja zobaczylem.

  • 37. Data: 2009-05-27 12:37:11
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

    Kefir ja jezdze MONDEO srebrnym 2,5 V6 i tez dosc dynamicznie, moze dlatego
    jakos mi tam nie uciekles :)
    jestes z Piaseczusets??

  • 38. Data: 2009-05-27 12:41:56
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    To 20km więcej niż 50 km.

    DM

  • 39. Data: 2009-05-27 12:42:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    > Nie przytoczy, rozbawion ci on jest.
    > Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.

    kto? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 40. Data: 2009-05-27 12:46:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > To 20km więcej niż 50 km.

    nie podałeś paragrafu. jesteś niewiarygodny w swoim bełkocie.

    --
    gildor
    9'99