  • 21. Data: 2009-05-27 10:03:28
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    >Tego też Cię tatuś nauczył?

    Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko
    wezwać milicję.
    W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

    DM

  • 22. Data: 2009-05-27 10:10:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko
    > wezwać milicję.
    > W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

    byzydura.

    --
    gildor
    9'99

  • 23. Data: 2009-05-27 10:14:30
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko
    > wezwać milicję.
    > W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

    Więc udowodnij mi to przekroczenie,jak to zrobisz?Paszczą? tzn panie
    władzo no jechał tak: zzziuuum

    poproszę więc ten przepis,tatuś może pomóc szukać,bo to potrwa

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2009-05-27 10:17:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Rychu" <r...@o...pl> wrote in message

    > nie zatrzymał się z bardzo prostego powodu, auto wyjechało z pomiędzy aut
    > stojących w przeciwnym kierunku i jak on wyjechał to Kefir był już dość
    > blisko

    Nieco zdziwiles mnie swym niejszym stwierdzeniem bo:
    1. Czy patrzac z odleglosci, conajmniej,100 metrow na dwa obiekty ocenisz
    dokladnie odleglosc pomiedzy nimi, na osi w ktorej patrzysz, jesli wyraza
    sie w pojedynczych metrach?
    2. Skad wiesz ze nie trabil?
    Przy okazji, ad2 NAPRAWDE nie pamietam. Dzieki za dodatkowe objasnienie.

    Dzieki piekne, zakonotowalem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-05-27 10:18:05
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > poproszę więc ten przepis,tatuś może pomóc szukać,bo to potrwa

    sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI
    serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.

    rozbawion DM

  • 26. Data: 2009-05-27 10:23:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI
    > serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.
    >
    > rozbawion DM

    wskaż proszę, paragraf w PoRD, który mówi o współwinie w przypadku
    przekroczenia prędkości. PoRD jest dostępny w internecie, myślę, że dasz
    radę go znaleźć.

    --
    gildor
    9'99

  • 27. Data: 2009-05-27 10:25:54
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    Trabienia nie slyszalem
    co do okreslania odleglosci to jechalem nie dalej niz 30 m za nim.
    wszystko stalo sie szybko i nie chodzi tu o dokladne okreslenie odleglosci.
    jesli zamierzasz rozpatrywac to w metrach to jeszcze policz mase,
    przyspieszenie i zmiennosc wiatru a moze i opór powietrza

    pozdrawiam
    Rychu

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

  • 28. Data: 2009-05-27 10:32:26
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 12:23:43 +0200
    gildor wrote:

    > wskaż proszę, paragraf w PoRD, który mówi o współwinie w przypadku
    > przekroczenia prędkości. PoRD jest dostępny w internecie, myślę, że dasz
    > radę go znaleźć.

    Po co ma szukać? Z pamięci Ci przytoczy rozdział, punkt i paragraf...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 29. Data: 2009-05-27 10:54:36
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    >Po co ma szukać? Z pamięci Ci przytoczy rozdział, punkt i paragraf...
    Nie przytoczy, rozbawion ci on jest.
    Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.

    pozdr

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 30. Data: 2009-05-27 11:12:47
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 12:54:36 +0200
    BartekGSXF wrote:

    > Nie przytoczy, rozbawion ci on jest.
    > Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.

    E tam. Nie trza sie dawać wkurwiać...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb