  • 11. Data: 2009-05-27 09:03:33
    Temat: Re: Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:gvir0c$tsd$1@news.onet.pl...

    Cale szczescie, zes caly. Pewnie Opiekun czuwal. Moja lepsza polowa po
    naszym paciaku stwierdzila, ze lepiej teraz tak niz pozniej gorzej. I tego
    tez sie trzymaj :)

    > Tym razem panicz mlody wskoczyl korzystajac z minimalnej luki a ja nie
    > trzymalem sie wystarczajaco prawej strony. Wystarczylo akurat na bum.
    > - mozesz czuc sie prawie niezniszczalny, pamietaj jednak ze jestes takze
    > niewidzialny.
    I to jest sedno, calej jazdy na motocyklu. Nie wazne czy 10 km/h czy 300 i
    tak nas nie widac.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 12. Data: 2009-05-27 09:05:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.05.2009 Kefir <k...@r...pl> napisał/a:
    > Dzien dobry sie z Panstwem.
    > Jade sobie dzis rano do pracy. Zddobylem pole position na zamknietym
    > przejezdzie kolejowym i po jego otwarciu jade pierwszy. Jest 7:30. Przede
    > mna pusciutko, na przeciwnym pasie dlugasny korek. Jade niezbyt szybko
    > srodkiem pasa. Nagle, 3-4m przede mna, akurat na tyle by zauwazyc lecz nie
    > zdazyc zareagowac pojawia sie bialy dziub samochodu i wcina sie na moj pas
    > ruchu. Bum.

    Jeśli możesz rozwinąć, to intryguje mnie skąd się pojawił? Wjazd był
    przy samej drodze? Stał, czekał aż podjedziesz i wyjechał? Jeśli możesz,
    napisz jak było.

    IMHO źle zrobiłeś że nie wezwałeś policji, trafił mnie kiedyś też
    taki w "tatusiowej firmowej furze". Też miało być wszystko gładko
    i bez zbędnych formalności, bo tylko stłuczka itd, telefony,
    ustalenia, zobowiązania. Okazało się że słowo tatusia jest zbyciem
    frajera, a syn napisał oświadczenie zastraszony (czy jakoś tak).
    Wyjaśnienie obydwu prostych spraw było męczące, acz zrozumieli(mam
    nadzieję że na przyszłość też).

    Życzę żeby Ciebie ominęły takie rozrywki, no i zdrówka.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2009-05-27 09:11:44
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    zrozumiałem że nie wezwałeś policji.. a to karygodny błąd, rozumiem
    adrenalina, ale trzeba wbić sobie do głowy, że od razu po zdarzeniu
    wzywamy policję. jak dla mnie jedno z przykazań.

    tak niegrzecznie wtrącę, dobry wątek apropo wyskakiwania z moto, czy
    podnoszenie się w celu przeskoczenia pojazdu..

    ciesz się że miałeś wystarczająco szczęścia, że nie skończyłeś jak
    nasz kolega któremu zabrakło...z 10cm przedwczoraj..:
    <http://bikepics.com/pictures/1679775/>

    "Do tragicznego wypadku doszło w poniedziałkowy wieczór 25 maja w
    Płocku na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II i Czwartaków. Koło galerii
    "Wisła" ok. godz. 20 zderzyły się motocykl i fiat cinquecento.
    Motocyklista mimo reanimacji zmarł w karetce w drodze do szpitala.
    - Ze wstępnych ustaleń wynika, że do zderzenia doszło, ponieważ
    kierujący cinquecento, mieszkaniec powiatu lipnowskiego, wymusił
    pierwszeństwo przejazdu - informuje dyżurny KMP Płock asp. sztab.
    Mariusz Biernacki. - Z ul. Czwartaków skręcał w lewo w Jana Pawła II i
    uderzył w jadącego od strony ul. Wyszogrodzkiej prosto al. JP II
    motocyklistę, 29-latka z Płocka.
    Jak dalej relacjonuje dyżurny, motocyklista odbił się od samochodu i
    uderzył w latarnię. Jego obrażenia okazały się bardzo poważne. Lekarz
    już na miejscu wypadku podjął reanimację, ale w karetce, która wiozła
    go do szpitala, mężczyzna zmarł.
    - Badanie alkomatem wykazało, że kierujący autem był trzeźwy"

    dodam że koleś jeździł pół życia na motocyklach, zaczynając od
    motorynek itp.. znaczna większość motocyklistów z okolic go znała. [*]

    --
    wiadro(soldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 14. Data: 2009-05-27 09:23:26
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message
    > [... jak widac: taki sobie...]
    >
    > końgratulejszyn

    > a ić! co lodówki nie otworzę - to grzybol! :-o Daj spokój! Trauma Ci widze
    > nie przeszła... ;-)

    W sprawie trola nie miewam traum lecz KF-a. Rozwalil mnie dopiero czyjs
    cytat w ktorym rzeczony przypisywal sobie zaslugi. Chcialbym miec taki tupet
    i byc rownie pieknym madrym i zadowolonym.

    > Pyt ad rem:
    > - jakim moto to było?

    XT660X

    > - nogę sprawdziłeś dokładnie u lekarza? nie lekceważ!

    Sprawdze, nie zlekcewaze bo to fajne jest miec dzialajace nogi.

    > - będziesz w Stegnie?

    Bede. Wats, Kristos i Leszczor tez beda. Mam nawet nadzieje nie wracac do
    Wawy przez Hartkiem lecz o tym zadecyduje moj Pracodawca.

    KJ wrotka:

    > kurwa, Kefir to chyba pierwszy raz jak sobie nic nie zlamales.

    Jasiu, nie mow hop. Masz racje piszac "chyba": ostatni raz lezalem na
    GSXF-ie, w dniu slubu Rupia. Nic sobie wtedy nie zlamalem i to bylo
    poczatkiem ery o ktorej wspominasz.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-05-27 09:28:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    ***Użytkownik "WIADRO"
    ciesz się że miałeś wystarczająco szczęścia,

    Kurtka ale Wy macie tam ten Plock pechowy dla motocyklistow... :-/
    Smutek

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 16. Data: 2009-05-27 09:36:15
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    Witam
    Kefir nie jechal za szybko
    jechalem za nim autkiem i widzialem cala sytuacje,
    zatrzymali sie wiec pomyslalem ze sie juz dogadaja a ofiar nie bylo wiec
    pojechalem dalej.
    generalnie to chlopak w aucie wynurzal sie bardzo wolno. Ja widzialem go z
    daleka, gdyby Kefir trabil to moze nic by sie nie stalo
    ale gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem.
    dobrze ze zyje
    a policje nalezy wzywac
    pozdrawiam

    Rychu

  • 17. Data: 2009-05-27 09:54:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > generalnie to chlopak w aucie wynurzal sie bardzo wolno. Ja widzialem go z
    > daleka, gdyby Kefir trabil to moze nic by sie nie stalo

    Skoro obaj jechali wolno, to czemu Kefir po prostu się nie zatrzymał?

    MN

  • 18. Data: 2009-05-27 09:56:12
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Jeśli możesz rozwinąć, to intryguje mnie skąd się pojawił? Wjazd był
    > przy samej drodze? Stał, czekał aż podjedziesz i wyjechał? Jeśli możesz,
    > napisz jak było.

    Moge nawet narysowac. Wyobraz sobie droge prze miejscowosc Stara Iwiczna z
    licznymi odchodzacymi ulicami osiedlowymi oraz posesjami i firmami
    zlokalizowanymi przy tejze drodze. Patrzac od mojego kierunku jazdy, lewy,
    czyli przeciwlegly pas zajmuje kilometrowy sznur pojazdow. Nagle z tego
    sznura wynurza sie dziub samochodu usilujacego, tuz przede mna, zajac moj
    pas ruchu. W momencie kolizji zajmuje +/- pol mojego pasa. Zbyt gwaltownie i
    zbyt blisko na manewr omijajacy lecz, trzymajac sie prawej krawedzi jezdni
    raczej bym sie zmiescil a napewno zwiekszyl sznase bycia zauwazonym, choc ze
    slow mlodziaka ewidentnie wyniklo ze obserwowal droge daleko za moimi
    plecami.

> [...]
    > nadzieję że na przyszłość też).
    >
    > Życzę żeby Ciebie ominęły takie rozrywki, no i zdrówka.

    Pewnie zrobilem glupio. Dzieki za dobre slowo.

  • 19. Data: 2009-05-27 09:59:55
    Od: "Rychu" <r...@o...pl>

    nie zatrzymał się z bardzo prostego powodu, auto wyjechało z pomiędzy aut
    stojących w przeciwnym kierunku i jak on wyjechał to Kefir był już dość
    blisko
    generalnie to wiesz: mądry Polak po szkodzie!
    dobrze że żyje i nie ma co tu rozstrząsać.

    Kefir jeśli potrzebowałbyś świadków to wal do mnie na maila: r...@o...pl

  • 20. Data: 2009-05-27 10:00:30
    Od: a...@g...com

    On 27 Maj, 10:44, "Dziadek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Myślę że zaślepia cię stronniczość.
    > Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

    Tego też Cię tatuś nauczył?

    --
    Artur