    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 15 Apr 2014 08:12:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 12:32:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Tu bym się nie założył, bo ilu ludzi zdaje sobie sprawę z istnienia tych
    >
    > technik, a ilu z istnienia produktów typu Doom, czy Quake?

    dla mnie doom czy quake nie sa takimi ikonicznymi
    programami (tzn moze czesciowo w aspekcie czegostam,
    trudno powiedziec, w kazdym razie jesli chodzi o quake2 to jest to gra dziwnie pusta
    i nudna (choc
    chyba BAAARDZO daleko zoptymalizowana, w sensie grywalnosci swiata raczej
    zdecydowanie cienka (jak
    jakas dosyc cienka sportówka)

    natomiast ikoniczną grą jest dla mnie Gothic3 (1 i 2 nie znam) najlepsza gra 'nowej
    ery' jaka znam, (mozna by ja co prawda nieco rozbudowac, ten głowny watek fabularny
    (z pucharami ognia) jest bardzo dobrze zrobiony ale fajnie by bylo na przyklad wplesc
    w niego trzy piec innych tak zeby one sie wzajemnie przenikały, na przyklad
    wprowadzic pare pań i pozwolic bohaterowi decydowac z którą sie związac - tak by te
    watki przeplataly sie w trójwymiarze, technicznie tj te cale tereny,
    zioła jest to gra f e no m e n a ln a