  • Data: 2014-04-30 19:43:22
    Temat: Re: Czy należy się mandat?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 30 Apr 2014 19:01:20 +0200, anacron

    > np. stąd, że nie hamuje, mimo, że ma
    > wystarczająco dużo czasu...

    Zwykłe zmęczenie, i zawieszenie mózgownicy. Kiedyś wracałem późno z wesela,
    widziałem czerwone na skrzyżowaniu od długiego czasu i pamiętam to (
    http://youtu.be/vyMlYxRW3QY?t=2m36s ), ale zareagowałem dopiero w ostatniej
    chwili (na szczęście byłem sam). Teściowa sobie nos rozkwasiła o przednie
    siedzenie (od tamtej pory zapina pasy). :P

    --
    Pozdor Myjk