    Date: Wed, 03 Oct 2012 11:09:33 +0200
    From: Marx <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?

    On 03.10.2012 09:44, krzysztofsf wrote:
    > On 3 Paź, 09:24, Maciek "Babcia" Dobosz<b...@j...org.pl> wrote:
    > Warto tylko użyć do
    >>

    > Sadze, ze robiac przetarg na jakiekolwiek urzadzenie tablet/czytnik w
    > ilosciach "sejmowych" mozna w specyfikacji zawrzec zadanie
    > umozliwienia korzystania z wlasnej chury nalezacej do Sejmu i Senatu,
    > ewentualnie innych agend panstwowych.

    już widzę ten nagłówek w gazecie:
    "chmury nad Sejmem" :)
    Ktoś poważnie dał w łapę aby zorganizować taki przetarg, przy okazji
    darmowa reklama we wszystkich mediach. Politycy jak zwykle wyszli na
    idiotów, ale to nic nowego więc im to wisi.
    Powinien być zrobiony obieg dokumentów, tablety powinny mieć
    preinstalowany soft do czytania dokumentów, ale nikt tego nie
    przemyślał, bo nie o to w tych tabletach chodziło.
    Marx