  • Data: 2010-03-14 16:42:52
    Temat: Re: Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    AL pisze:

    > Mnie jednak zastanawia fakt, jak to Polacy zawsze musza byc sprytniejsi
    > i cwansi od reszty swiata :)
    > Na poczekaniu mechanik proponuje eliminacje wszystkiego, co moze sie
    > zepsuc.

    Doszukujesz sie drugiego dna w charakterze Polakow.
    Kolega "to" ma racje akurat. DPF/FAP to niedopracowany bubel. Ogladalem
    o tym program i czytalem artykul, gdzie wypowiadali sie przedstawiciele
    marek. Jesli ktos jezdzi i w miescie i w trasie problemow w 95%
    przypadkow nie ma. Jednak spory problem pojawia sie w momencie kiedy
    smigasz prawie tylko po miescie lub tylko po miescie. Przedstawiciele
    pewnych marek posrednio przyznali sie do tego, iz filtr czasek stalych
    to bubel rzucajac stwierdzenie "jest to pewne uniedogodnienie dla
    jezdzacych tylko w miescie" no i oczywiscie po tym broniac sie "ale
    przeciez DPF/FAP to TYLKO CZESC ZAMIENNA". Prowadzacy zapytal czy maja
    zamiar cos z tym zrobic ale odpowiedz byla wymijajaca i bardzo
    "ekofaszystowska". Dla mnie to jawne przyznanie sie do wypuszczenia
    bubla i chec naciagania ludzi na spory wydatek. Dwa, producent oszukuje,
    bo nie umieszcza informacji o tym, ze samochodem nie mozna jezdzic tylko
    w miescie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek