  • 11. Data: 2011-08-26 10:19:20
    Temat: Re: Czy można przenieść anonimowego Tak-Taka do innego operatora?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 12:09, Waldek Godel pisze:

    > Więc dokąd emigrujesz?

    Już dawno zemigrowałem do gadu :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-08-26 10:37:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 12:19:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Już dawno zemigrowałem do gadu :)

    pytałem do jakiego kraju...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 13. Data: 2011-08-26 11:34:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 12:37, Waldek Godel pisze:

    > pytałem do jakiego kraju...

    Ach, że niby w Polsce nie ma odpowiedniego poziomu obsługi? :) Pewnie
    tak, ale nie chodzi o to, że jestem wymagający, bo nie jestem. To tylko
    Play nie może sprostać nawet moim zaniżonym wymaganiom.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-08-29 13:46:27
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-26 11:14, Paweł Gąska pisze:
    > Gadu-air, który daje dobrą ofertę dla SMSów do wszystkich sieci.

    nie wychodza drozej bo 30 zl masz na wykorzystanie na pozostale uslugi ,
    nie placisz 30 zl za smsyt tylko dostajesz je gratis a to juz zmienia
    postac rzeczy

    --
    z magazynem</a>

  • 15. Data: 2011-08-29 13:48:56
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-26 11:24, Liwiusz pisze:

    > Byłem w Playu, i wolę już płacić trochę więcej, a mieć normalną obsługę,
    > a nie kaszaniący się system i idiotów w BOK.

    ja poki co mam dobre odczucia, za to jestem zniesmaczony mbank mobile,
    na chwile przenioselm tam numer i kazdy dzwoniacy z play otrzymuje
    komunikat nie ma takiego numeru. nikomu nie polecam przenosic tam
    numeru, po z atym w momencie powstania salda ujemnego nie mozna
    praktycznie nic zrobic (rozmowa z bok spowodowala ujemne saldo o 14
    groszy) a system klamie ze skonczyl sie okres wychodzacych rozmow.
    Nawet sprawdzic stanu konta itp sie w takim przypadku nie da.

    No i brak bis ... tutaj niestety tylko play fresh wchodzi w gre .

    --
    z magazynem</a>