  • 61. Data: 2018-12-08 23:47:22
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-08 o 22:32, Shrek pisze:

    > Co ciekawe w DC... często stoją pustawe.

    Z DC na piechtę do Gdańska miałbym parę dni :-D

    > Szczerze mówiąc. Podejrzewam, że sam bym mógł tam zaparkować. Żadnej
    > tabliczki, blokada opuszczona - pomyslałbym, że nie sprzedane miejsce.

    Domyślam się, że tak właśnie część kierowców myśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 62. Data: 2018-12-09 02:46:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-08 o 21:59, Budzik pisze:

    > To jakas nerwica ze przed wejsciem do sklepu szukasz napisów na drzwiach
    > a przed wjazdem na parking czytasz regulamin tegoz?

    Szybko czytam więc tę linijkę czy dwie czytam z marszu bez zatrzymywania
    się.
    A ty tego nie potrafisz?

    > Ja staram sie zeby zycie było prostsze...

    Jesteś pewien? Bo w tej dyskusji obrałeś stronę tych którzy starają
    się życie utrudnić.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2018-12-09 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Szybko czytam więc tę linijkę czy dwie czytam z marszu bez
    > zatrzymywania się.
    > A ty tego nie potrafisz?

    Ja sie takimi sprawami raczej nie przejmuje.
    Zdarza sie ze probuje wejsc a tu juz zamkniete i wtedy dopiero sprawdzam
    dlaczego.
    Ale oczywiście mozesz sprawe sprowadzic do szybkosci czytania...

    > Jesteś pewien? Bo w tej dyskusji obrałeś stronę tych którzy starają
    > się życie utrudnić.

    A to ciekawe. Wyjasnisz którzy to?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 64. Data: 2018-12-09 09:55:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-09 o 08:59, Budzik pisze:

    > Ja sie takimi sprawami raczej nie przejmuje.
    > Zdarza sie ze probuje wejsc a tu juz zamkniete i wtedy dopiero sprawdzam
    > dlaczego.

    Poważnie?
    To jeszcze tacy są którzy zamiast przeczytać najpierw macają klamkę?

    > Ale oczywiście mozesz sprawe sprowadzic do szybkosci czytania...

    :-)

    > A to ciekawe. Wyjasnisz którzy to?

    A niejasno napisałem?
    Ci których stronę wybrałeś w tej dyskusji.

    Ale rozumiem oburzenie, nie masz w zwyczaju czytać napisów na drzwiach
    więc zrównałeś drzwi do sklepu z blokada miejsca parkingowego.
    Całkiem niepotrzebnie.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2018-12-09 10:00:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2018 o 23:47, Marek S pisze:

    > Domyślam się, że tak właśnie część kierowców myśli.

    Tym dziwniejsze jest zachowanie Lidla, że nie zgadza się na tabliczki. A
    może oni mają w warunki wpisane, ze mają zapiewnić ileś tam miejsc dla
    klientów i się kryją z tym wynajmem? Z drugiej strony raczej nie
    spodziewam się po Lidlu lewizny. Ale ciężko racjonalnie wytłumaczyć
    niechęć do tabliczek.

    Shrek

  • 66. Data: 2018-12-09 12:51:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A niejasno napisałem?

    Jak zwykle :)

    > Ci których stronę wybrałeś w tej dyskusji.

    No to sie własnie pytam ktorzy to bo nie zdawałem sobie sprawy ze jestes
    z kims w zmowie!

    > Ale rozumiem oburzenie, nie masz w zwyczaju czytać napisów na drzwiach
    > więc zrównałeś drzwi do sklepu z blokada miejsca parkingowego.
    > Całkiem niepotrzebnie.

    Aha, czyli jestem po stronie tych ktorzy odwaznie wchodza do sklepu!
    Spoko!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 67. Data: 2018-12-09 13:35:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    Przecież to jakiś wyjątkowy kretynizm by był, gdyby ktoś musiał
    sprawdzać, czy dozwolone jest parkowanie na wolnym miejscu na
    ogólnodostępnym parkingu pod sklepem.
    Albo czy wolno wejść do sklepu. W tym przypadku, to już trzeba byłoby
    być całkiem pozbawionym mózgu! :D
    Proste: podjeżdżam pod sklep i parkuję tam gdzie pusto. Najchętniej jak
    najbliżej wejścia. Tu nie ma miejsca na żadną filozofię.

    > Ja sie takimi sprawami raczej nie przejmuje.
    > Zdarza sie ze probuje wejsc a tu juz zamkniete i wtedy dopiero sprawdzam
    > dlaczego.

    Hehe, pewnie nie tobie jednemu się tak zdarza. Ja czasem też spoglądam
    na zegarek po szarpnięciu zamkniętymi drzwiami do sklepu. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 68. Data: 2018-12-09 16:58:27
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 6 Dec 2018 02:55:53 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Oczywiście że można, tyle że trzeba mieć jakiś przyrząd do przecinania
    >kłódek żeby potem wyjechać.

    Niekoniecznie. U mnie blokada po zaparkowaniu znajduje się pod autem.
    Nie da się jej zamknąć po zaparkowaniu. Zresztą nie ma to sensu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 69. Data: 2018-12-09 17:04:40
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 8 Dec 2018 20:52:26 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Bo poza zamkiem na tych drzwiach są napisane godziny otwarcia
    >w których zapraszają do wejścia. Na blokadzie też jakieś zauważyłeś?

    To do mnie do firmy byś nie wszedł. Bo na drzwiach nie ma żadnej
    tabliczki ;)
    Nigdy nie spotkałeś się z taką sytuacją?

  • 70. Data: 2018-12-09 17:08:47
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 6 Dec 2018 20:57:06 +0100, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    >No to może powinni załatwić kopertę?