  • 1. Data: 2004-03-09 23:16:33
    Temat: Czy moj dostawca internetu mnie wykorzystuje? Jak myslicie? Jak jest u Was?
    Od: "FiR" <f...@o...pl>

    Witam,
    Nie bede dokladnie pisal skad jestem, jaka to firma, bo to nie o to chodzi!
    Chce sie tylko dowiedziec, czy nie przesadza z oplatami...
    Max transfer 25kb, brak zewn IP, cena 69zl, za podlaczenie zewn IP chca
    dodatkowe 10zl miesiecznie :/ co da 79zl!!!! :( Czy to nie przesada? To jest
    siec prowadzona przez kablowke... Oni mowia w biurze, ze za taki transfer to za
    mala oplata, ze tak nowoczesnej sieci nie ma w polsce... wydaje mi sie, ze to
    bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich sieciach zewn IP? Czy
    podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?
    Pozdrawiam,
    FiR

  • 2. Data: 2004-03-09 23:25:56
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

> [...]
    > Chce sie tylko dowiedziec, czy nie przesadza z oplatami...
    > Max transfer 25kb, brak zewn IP, cena 69zl, za podlaczenie zewn IP chca

    25kb/s
    25kB/h
    25kB/m
    25kB/s

    podaj konkretnie bo nie wiem o co Ci chodzi.

    > dodatkowe 10zl miesiecznie :/ co da 79zl!!!! :( Czy to nie przesada? To jest

    mamy wolny rynek. oni oferują - a Ty bierzesz albo nie. skoro wziąłeś to
    znaczy że oferta jest dobra.

  • 3. Data: 2004-03-09 23:26:26
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik "FiR" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chodzi!
    > Chce sie tylko dowiedziec, czy nie przesadza z oplatami...
    > Max transfer 25kb, brak zewn IP, cena 69zl, za
    ^^^^^^^^^
    kolega mial na mysli chyba 25kB/s ? bo to dosc istotna roznica

    --
    Adam Paluch

  • 4. Data: 2004-03-09 23:41:55
    Od: KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl>

    FiR wrote:

> [...]
    > wydaje mi sie, ze to bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich
    > sieciach zewn IP? Czy podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?

    Jak by mi ktos zaproponowal zewnetrzny ip za 10zl. to bym trzy zamowil :-D
    Moim zdaniem to nie jest wygorowana cena.

    --
    Piotr KARY Lewandowski
    [ icq# 50754270 ] [ gg# 658328 ]

  • 5. Data: 2004-03-10 00:17:45
    Od: LEC <s...@e...com.pl>

    FiR píśe v diskusním príspevku:

> [...]
    >dodatkowe 10zl miesiecznie :/ co da 79zl!!!! :( Czy to nie przesada? To jest

    nie jest

    --
    LEC
    "God, Root - What's the difference ?"

  • 6. Data: 2004-03-10 00:27:56
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    FiR <f...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > wydaje mi sie, ze to bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich
    > sieciach zewn IP? Czy podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?

    A teraz policz ile byś zapłacił za całomiesięczne nieprzerwane połączenie
    modemowe.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.0 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 7. Data: 2004-03-10 05:05:27
    Od: "Tomasz Dabrowski" <a...@p...zsi.pl>

> [...]
    > bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich sieciach zewn IP? Czy
    > podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?

    Ja bym nie narzekal. Jesli oczywiscie miales na mysli 25KB/s :-)
    Ja place miesiecznie 88zl z VAT. Mam w tym publiczny IP i transfer rzedu
    36 KB/s IN 10-12 KB/s OUT.
    Jestem bardzo zadowolony.

    Ale jest rowniez w tej sieci opcja za 49zl/m-c Masz wtedy po 10-12KB IN/OUT
    bez mozliwosci publicznego IP.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2004-03-10 09:41:32
    Od: jhdf <j...@h...jtr>

    Wejdzie sobie na onet.pl gdzie jest krucjata przecie vat 22% i ktos dal watek "ile
    placicie i za ile" czy cos w tym stylu

    no i tam ludzie maja 200 kb/s za 60 zl i to jest stawka normalna
    albo maja za 50 zl 70 kb/s

    :)

    no i w ich odczucuiu Twoja ofeta byla by zalosna
    no ale ludzi enie rozumieja ze za dobre lacze trzeba zaplacic

  • 9. Data: 2004-03-10 12:49:22
    Od: KARY <kary@[NO_SPAMING]kary.pl>

    Tomasz Dabrowski wrote:

    > Ja bym nie narzekal. Jesli oczywiscie miales na mysli 25KB/s :-)
    > Ja place miesiecznie 88zl z VAT. Mam w tym publiczny IP i transfer rzedu
    > 36 KB/s IN 10-12 KB/s OUT.
    > Jestem bardzo zadowolony.

    Z ciekawosci, czy twoj publiczy IP umozliwia postawienie serwera, tzn. czy
    nie sa blokowane porty do 1024 ?

  • 10. Data: 2004-03-10 12:56:57
    Od: "Mateusz \"Kusznier\" Slezak" <k...@m...pl>

    Użytkownik FiR napisał:

> [...]
    > bzdury! A jak wy uwazacie? Czy wy macie w swoich sieciach zewn IP? Czy
    > podlaczenie go naprawde tak duzo kosztuje ?

    Czlowieku sa sieci w ktorych uzytkownicy sieszyli by sie za takia oferte :)
    ja placilem 90 zl miesiecznie - odres ip zewn dostalem po roku ale za
    lacze 128/128 na ktorym przez rok byly straty ~70% a jak nie bylo strat
    to pingi gdziekolwiek nie byly mniejsze niz 400ms. bierz adresik ip i
    nie narzekaj :P
    pozdrawiam

    --
    : Mateusz Slezak : www.mplus.pl :