  • 1. Data: 2004-03-10 01:26:46
    Temat: neostrady nie widzą się
    Od: "przesieka" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego neostrady nie widza się nawzajem? Nie
    widze serwera www uruchomionego na neostradzie przyjaciela kiedy łącze się ze
    swojej neostrady. Z innej sieci serwer jest widoczny. Czy taka sytacja ma
    miejsce w całej Polsce, czy tylko we Wrocławiu ?

  • 2. Data: 2004-03-10 02:04:00
    Temat: Re: neostrady nie widzą si
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "przesieka" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > swojej neostrady. Z innej sieci serwer jest widoczny. Czy taka sytacja ma
    > miejsce w całej Polsce, czy tylko we Wrocławiu ?

    A co na to ''tracert''?

    ---

  • 3. Data: 2004-03-11 00:08:07
    Od: "przesieka" <p...@p...onet.pl>

    > "przesieka" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie
    > ze
    > >

    > A co na to ''tracert''?

    tracert milczy

  • 4. Data: 2004-03-11 20:29:55
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    > tracert milczy

    Znaczy sie, jestes off_line !

  • 5. Data: 2004-03-12 19:31:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl>

    A może ping www.wp.pl też milczy ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-03-14 05:16:27
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > swojej neostrady. Z innej sieci serwer jest widoczny. Czy taka sytacja ma
    > miejsce w całej Polsce, czy tylko we Wrocławiu ?

    W Krakowie mam to samo. Próbowałem się łączyć z różnych innych sieci do
    których mam dostęp.
    Zdalne przeskanowanie portów interesującego mnie komputera dało wynik
    zadziwiający - wykazało pootwierane najróżniejsze porty ale nie te które sam
    otworzyłem - a tak w ogóle to wygląda na nie mój komputer. Wykazuje np.
    zainstalowanego SQL-a :)

    Nie mam pojęcia o co chodzi. Kiedyś było dobrze a teraz niestety :(

    pozdrawiam

    Kamil