    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy mi się przyśniło, czy były kiedyś takie bateryjki?
    <ojgmfr$hl0$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oji9l3$5ef$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ojieg7$9vi$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595cd54f$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 5 Jul 2017 14:18:48 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > W kwestii blach powykrawanych troche watpie.
    > Pochodzily niewatpliwie od kogos, kto wykrawal.
    > Zakladowi sie nie chcialo na zlomowisko oddac, bo na smietnik blizej,
    > czy pracownicy pomysleli, ze np ladny plot z tego wyjdzie.
    >
    > Albo zlecenie na wykrawanie bylo, samochod blache przywiozl, wykroje
    > zabral, a na zlom juz nie ma czym odwiezc :-)

    Jak się wycina blachy jakąś sztancą, to poza "użytkami" zostają też
    nieużytki. Te powinny trafić na złom. Ale nie zawsze tak jest, że
    całkkiem jedno od drugiego się dobrze oddzieli. Te pozostałości
    mogły trafiać do chałupników.

    > Michal zdaje sie w Warszawie mieszkal ?
    > To nie bardzo wierze w taka masowosc.
    > Jesli bateria anodowa, to od czegos innego.
    > Ale czego ? Co by moglo byc masowe w pewnym srodowisku ...

    Widywałem u ludzi po domach radia typu "Pionier" i jeszcze starsze.
    Dość masowo, można rzec. Przeważnie już nie grały.

    --
    Jarek