    Subject: Re: Czy mandat sie nalezy?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Fri, 11 Dec 2015 14:44:12 +0100

    W dniu 2015-12-11 o 14:25, wchpikus pisze:

    > Gdzie pisałem ze wyprzedzał?
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz

    Masz rację, jest jeszcze gorzej.

    "Sytuacja byla taka:
    Zbliżamy się po przejścia, przed nami na lewym pasie jeden samochód tez
    skręca w lewo, po nim jadę ja.
    W momencie kiedy on przejechał skrzyżowanie,(10m przed przejściem) z
    przeciwnej strony zatrzymuje się (nie stoi, dopiero się zatrzymuje)
    trzecie auto, przepuszczając pieszego (pieszy wkracza na przejście) (mam
    ok 10m do przejścia,wjeżdżając na przejście auto ustępujące już stoi,
    pieszy jest na pasach). "

    Znaczy przejechałeś, gdy pieszy już przechodził.

    --
    MN